لغو تور بین المللی دوچرخه سواری میلاد دو نور اراک

به گزارش مرکزی دیلی ، حسن صفری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تور پس دو سال تاخیر قرار بود امسال در اراک برگزار شود اما به دلیل نبود پشتیبان مالی این تورنمنت بین المللی لغو شد.
وی ادامه داد: مقدمات برگزاری این تور بین المللی در سال های۱۳۹۲، ۹۳ و امسال فراهم شده بود اما به دلایل عدم همکاری فدراسیون دوچرخه سواری و کمبود منابع مالی برگزار نشد.
رییس هیات دوچرخه سواری استان مرکزی بیان کرد: فدراسیون دوچرخه سواری اعتباری مورد نیاز برای برگزاری این تورنمت را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پیش بینی کرده بود که هیات استانی توانایی تامین همه این اعتبار را نداشت و هیچ یک از صنایع استان نیز اعلام همکاری برای برگزاری این تورنمنت را نکردند.
صفری خاطرنشان کرد: برگزاری تور بین المللی میلاد دو نور در استان مرکزی نقش موثری در معرفی ظرفیت های این استان در ورزش دوچرخه سواری داشت که متاسفانه به دلیل کم کاری مسوولان فدراسیون و بعضی از مسوولان استانی این مهم میسر نشد.
وی یادآوری کرد: با توجه به اینکه بیش از دو هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند اما تاکنون هیچ یک از این صنایع کوچکترین حمایتی از ورزش دوچرخه سواری استان مرکزی نکرده اند.
تور بین المللی دوچرخه سواری میلاد دو نور قرار بود به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) در استان مرکزی برگزار شود.
هم اکنون ۲۳۴ ورزشکار به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات دوچرخه سواری استان مرکزی رکاب می زنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.