جشنواره قرآن و عترت بهزیستی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی د یلی ، رضا ربیعی، مدیر کل بهزیستی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی از برگزاری جشنواره فرهنگی –آموزشی قرآن و عترت ویژه روشندلان، معلولان جسمی و حرکتی، کارکنان و خانواده آنها، مربیان و کودکان مهدهای کودک و مراکز شبه‌خانواده خبر داد.

وی افزود: این جشنواره در رشته‌های قرائت به دو روش تحقیق و ترتیل، اذان، حفظ ( ۱،۳،۵ ،۱۰،۲۰ و حفظ کل)، هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی، خوشنویسی، دل‌نوشته، شعر و وبلاگ‌نویسی، تحقیق و پژوهش و آموزه‌های قرآنی برگزار می‌شود.

ربیعی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی- آموزشی قرآن و عترت بهزیستی در چهار بخش، تصریح کرد: این جشنواره در بخش شفاهی در رشته‌های قرائت به دو روش تحقیق و ترتیل، اذان و حفظ و در بخش مکتوب در رشته‌های تحقیق و پژوهش، دلنوشته و نقاشی و کتابخوانی برگزار می‌شود.

وی ادامه‌ داد: همچنین این جشنواره در بخش رسانه‌های دیجیتالی و بخش هنری در رشته‌های وبلاگ‌نویسی و داستان‌گویی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در پایان با بیان ‌اینکه جشنواره فرهنگی- آموزشی قرآن و عترت در دو مرحله استانی و سراسری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ثبت نام برای شرکت در جشنواره فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت از اردیبهشت‌ماه سال‌جاری آغاز و تا مهرماه امسال ادامه دارد و شرکت‌کنندگان می‌بایست مشخصات خود را تا پایان خردادماه امسال به واحد فرهنگی اعلام کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.