پخش ویژه‌برنامه‌ «افق روشن» از صدای استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، مرتضی فراهانی، معاون صدای استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت:  افق روشن عنوان برنامه‌ای است ترکیبی که با محوریت فعالیت‌های اقتصادی و بر مبنای مستند رادیویی در قالب ۵ برنامه ۳۰ دقیقه ای ویژه استان در هر ماه یک برنامه تهیه و از شبکه صدای آفتاب و دیگر مراکز استانها پخش می‌شود.

وی بیان کرد: این برنامه با هدف افزایش امید و نشاط و گسترش تفکر خلاق در مخاطب بصورت مجله‌ای و موضوع محور مباحث اقتصادی را با دعوت از مسئولان و صاحب‌نظران سطح استان در ابعاد مختلف دنبال می‌کند.

فراهانی ادامه داد: برنامه افق روشن با رویکردی اطلاعاتی – آموزشی تلاش می‌کند در هر برنامه ضمن معرفی یک نخبه، کارآفرین، ظرفیت‌های اقتصادی استان و مشاغل خانگی، موضوعات سبک زندگی، اصلاح الگوی مصرف، صرفه جویی، پرهیز از تجمل گرایی و … را نیز مورد توجه قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه در این برنامه با بهره‌گیری از کارشناسان سطح استان به تبیین موضوعات مرتبط با توسعه اقتصادی و افق پیشروی استان در زمینه‌های مختلف پرداخته می‌شود، افزود: این برنامه با آیتم‌های مختلفی مانند گزارش مردمی، مصاحبه ، موسیقی و … همراه است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: برنامه افق روشن را محسن ساسانی تهیه کنندگی می‌کند که با همراهی حسین شاه میرزایی به‌عنوان گزارشگر، رقیه سلیمانی نویسنده و حمید یعقوبی به‌عنوان گوینده و مجری در قالب یک برنامه در ماه از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت نیم ساعت تقدیم شنوندگان شبکه رادیویی آفتاب می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.