شهروندان اراکی حمایت خود را از ولایت فقیه به رخ جهانیان کشیدند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، مردم شریف و انقلابی شهر اراک از نخستین ساعات آغاز رأی‌گیری با حضور پرشور خود در انتخابات، در خلق حماسه سیاسی نقش بزرگی ایفا کردند.

بر اساس این گزارش قشرهای مختلف مردم اراک با حضور گسترده در پای صندوق‌های أخذ رأی فریاد آرمان‌خواهی، عزت، سربلندی و افتخار سرداده و وفاداری خود به انقلاب اسلامی را به دشمنان نظام به اثبات رساندند و بار دیگر به جمهوری اسلامی رأی آری دادند.

شهروندان اراکی با حضور در شعبات أخذ رأی اتحاد قطره‌ و دریا شدن را به نمایش گذاشتند.

اقشار مختلف مردم اراک اعم از دانشجویان، فرهنگیان، ورزشکاران، بازاریان، کارمندان، کارگران، خانواده معظم شهدا و جانبازان، بسیجیان و سایر گروه‌های مختلف مردمی با خلق حماسه‌ای دیگر و با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی حمایت خود را از نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

قشرهای مختلف مردم اراک با حضور گسترده در انتخابات با خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش خود را در سرنوشت کشور به خوبی ایفا کردند.

آرای مردم شهرستان اراک در انتخابات امروز از طریق ۲۷۰ شعبه أخذ رأی جمع‌آوری می‌شود.

محوطه بیشتر حوزه‌های انتخابات با ازدحام بسیار بالای رأی دهندگان مواجه است.

علیرضا امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در این رابطه گفت: حضور گسترده مردم در تمامی صحنه‌ها می‌تواند ضربه محکمی به نظام سلطه وارد کند.

وی تصریح کرد: همه مردم باید با حضور گسترده در این انتخابات به استکبار جهانی نشان دهند که ملت ایران مصمم است در پرتو استقلال به خودکفایی برسد و هیچ چیز نمی‌تواند در عزم و اراده این ملت بزرگ و صاحب تمدن خللی ایجاد کند.

یکی دیگر از شهروندان اراکی پس از انداختن رأی خود به صندوق گفت: کسی که به عنوان رئیس جمهور و نماینده شورای شهر در این دوره انتخاب می‌شود رسالت بسیار سختی بر عهده دارد چراکه باید کارهای نیمه تمام قبلی را به سرانجام برساند.

مریم الهی شرکت در انتخابات را وظیفه‌ای همگانی دانست و تأکید کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است و مردم ایران باید با شرکت در انتخابات وحدت و همبستگی و ولایت‌مداری خود را به اثبات برسانند.

یکی دیگر از شهروندان اراکی گفت: از کسانی که انتخاب می‌شوند تقاضا داریم تا آخرین لحظه برای خدمت‌رسانی به ایران اسلامی بکوشند و بدانند که وامدار مردمی هستند که از ابتدای رأی‌گیری ساعت‌ها در صف انتظار ایستاده‌اند.

عباس خدادادی اظهار داشت: منتخبین نباید خود را وامدار باند‌های سیاسی، جناح و قدرت بدانند چراکه این مردم هستند که از اول انقلاب پای این نظام ایستادند، در جنگ تحمیلی خون دادند و تا آخر هم خواهند ایستاد.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در این دوره از انتخابات گفت: مردم ایران برای این انقلاب خون داده‌اند و ما باید همیشه در عرصه‌های مختلف پرشکوه و با شور و شعور حضور پیدا کرده و به خون شهدا ادای دین کنیم.

مازیار عظیمی اظهار داشت: مردم ایران پیرو ولایت ‌فقیه هستند و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی حضوری جدی در انتخابات دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.