استعداد یابی مهمترین رویکرد باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک است

به گزارش مرکزی دیلی، «محمدرضا عزیز محمدی» شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون این باشگاه در رشته های فوتبال، بسکتبال، والیبال، هاکی، کارته، سپک تاکرا، پینگ پنگ، والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر فعالیت می کند که بهترین بازیکنان بومی در این تیم ها ساماندهی شده و زیر نظر مربیان کارآزموده کشوری فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: مربیان و مسوولان تیم های ورزشی باشگاه شهرداری استفاده از بازیکنان بومی را سرلوحه کار خود قرار داده که این مهم انگیزه مضاعفی به ورزشکاران اراکی بخشیده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک اضافه کرد: این باشگاه تلاش می کند که تیم داری را در تمام رده های سنی از نونهالان تا بزرگسالان انجام دهد و تنها به رده بزرگسالان اکتفا نکند.

وی ادامه داد: مدرسه فوتبال شهرداری اراک برای اولین بار در استان مرکزی فعالیت خود را به صورت رایگان در تابستان سال جاری آغاز کرد که در نتیجه آن هم اکنون ۷۰ فوتبالیست اراکی در رده سنی نونهالان انتخاب شده و در این باشگاه مشغول تمرین هستند.

عزیزمحمدی بیان کرد: تیم بسکتبال شهرداری سال گذشته در بخش زیرگروه لیگ کشور حضور داشت که با برنامه ریزی های مربیان این تیم در همان سال اول به لیگ دسته یک کشور راه پیدا کرد و هم اکنون در رده سوم جدول رده بندی این لیگ حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: تیم والیبال شهرداری نیز فعالیت خود را در سال گذشته آغاز کرد و هم اکنون خود را برای حضور مقتدرانه در لیگ دسته یک کشور آماده می کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک توسعه ورزش قهرمانی را یکی دیگر از رویکردهای این باشگاه دانست و از صنایع دیگر استان خواست که در این خصوص ورود کرده و حامی ورزش استان و شهرستان اراک باشند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.