نمایندگان مجلس: حضور پرشور ملت در انتخابات، بی‌بی‌سی را رو سیاه کرد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، ساعت شمار انتخابات ریاست جمهوری ایران امروز آغاز به کار کرد حال آنکه رسانه های های خبری معاند به خصوص بی‌بی‌سی مدتی است که تمام توان خود را برای کاهش مشارکت مردم به کار گرفتند اما حضور پرشور مردم از همان ساعات اولیه خط بطلانی بر همه توطئه‌های آنها کشید.

شبکه خبری سلطنتی بی بی سی به عنوان سردمدار رسانه‌های معاند به پخش برنامه هایی با هدف تخریب نظام و کاهش مشارکت مردم در انتخابات پرداخت. به همین منظور با تعدادی از نمایندگان مجلس به گفت‌وگو نشستیم.

غرب ناتوان از اثرگذاری بر رای ملت ایران است

محمد حسن آصفری با بیان اینکه از دشمن توقعی غیر از دشمنی نیست و انگلیس یک دشمن دیرینه برای نظام جمهوری اسلامی بوده و است، گفت: ضرب شصت پیروزی انقلاب اسلامی به انگلیس باعث ازهم پاشیدن هیمنه قدرت های غربی و شرقی در سطح دنیا و شکست آنها شد.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جای پای استکبار در جمهوری اسلامی ایران نابود شده، افزود: در سال های اخیر آنها از طریق گروهک های تروریستی مثل منافقین خائن، تجهیز و حمایت از صدام برای جنگ با ایران، تصویب قطعنامه در شورای امنیت و تخریب های رسانه ای ضد ملت ایران اقدام کردند اما راه به جایی نبردند.

وی با بیان اینکه توطئه ها و اقدامات مداخله جویانه آنها در انتخابات ۹۲ اولین و آخرین اقدامات آنها نبوده و در تمام ایام انتخاباتی کشور،  انگلیسی ها حرکتی را دنبال کردند، ادامه داد: اولین حرکت آنها مبنی بر تلاش جهت جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق های رای، مربوط به قبل از انتخابات است و حرکت دوم آنها یعنی زیر سوال بودن انتخابات به دنبال بی نتیجه بودن اقدام اول است و در صورت به نتیجه نرسیدن مرحله دوم، در پی ایجاد فتنه و اختلاف در کشورهستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه در طی سه یا چهار سال اخیر، این اقدامات، سه حرکت انگلیسی ها بوده و هست، تصریح کرد: غرب و رسانه های آن از وجود روندی مشخص در روند برگزاری انتخابات در ایران و تاثیر مستقیم مردم در انتخابات وعدم توانایی دخالت کسی در رای مردم غافل هستند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه  کشورهای معاند جمهوری اسلامی ایران تمام  امکانات داخلی و خارجی خود را برای تاثیر در انتخابات ایران بسیج کرده اند، تصریح کرد: اما اقدامات رسانه های معاند همچون بی‌بی‌سی هیچ تاثیری بر مردم بصیر و با شعور ایران نخواهد داشت و حتی افرادی که انقلابی نیستند به دلیل داشتن دیدگاه ملی، مذهبی و اسلامی و عرق ناسیونالیستی خود با حضور پر قدرت در صندوق های رای، حضوری سیاسی پر شورتر از ادوار گذشته انتخابات را خلق خواهند کرد.

عدم اقبال ملت ایران به نامزد مورد نظرغرب به اثبات رسیده است

محمد ابراهیم رضایی با بیان اینکه کشورهای معاند با نظام جمهوری اسلامی ایران که روزگاری مشغول چپاول این کشور بودند امروز دستشان از منابع ایران کوتاه شده و همچنان برای دستیابی یه این منابع تلاش می کنند، گفت: این کشورها به خصوص کشور انگلیس رفتارهای ملت ایران به ویژه انتخابات را با دقت زیر نظر داشته و نسبت به آن و سکاندار آینده قوه مجریه حساس هستند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین خواسته و تلاش کشورهای معاند دور کردن مردم از نظام است، افزود: رسانه هاین نظام سلطه همچون بی‌بی‌سی سعی می کنند با ایجاد یاس و نا امیدی میان مردم، از حضور آنها در پای صندوق های رای جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد با برنامه های بی بی سی و دیگر شبکه های خبری حماسه سیاسی مد نظر رهبرمعظم انقلاب محقق نشود، ادامه داد: غربی ها تجربه کرده اند در صورت حمایت مستقیم از یک نامزد، وی با بد اقبالی مردم مواجه خواهند شد.

نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه ملت ایران قطعا به این تبلیغات منفی بی بی سی توجهی ندارند، تصریح کرد: ملت ایران با بصیرت و هوشیاری و با پیروی تام و تمام از مقام ولایت، حماسه سیاسی دیگری را خلق می کنند و دشمن را از طراحی این توطئه های نخ نماشد نا امید خواهند کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.