تبلیغات انتخاباتی در ثانیه های آخر

درواپسین روزهای مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شور و شوق انتخاباتی در کوچه و خیابان شهرها وروستاها بیش از پیش چشم وگوش عابرین را نوازش می دهد و این تبلیغات در ثانیه های آخر موج دوباره ایجاد کرده است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، از کاندیداهای مورد علاقه هر حزب، گروه و جریان سیاسی و تلاش حامیانشان برای پیروزی آنها که بگذریم جریان انتخابات ۲۴ خرداد در طی مسیر اصلی خویش به دنبال تحقق یک هدف والاست و آن مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رای است.امر مهمی که تحقق آن در گرو بصیرت افزایی از سوی فعالین عرصه فرهنگی کشور و استان ها ان قدر حیاتی است که برای انتخاب فرد اصلح برای در دست گرفتن ساکنداری شوراها و ریاست جمهوری بسیج شده اند.

در این میان جامعه قرآنی استان مرکزی آمادگی خود برای حضور پرشور پای صندوق های رای در روز جمعه را اعلام کردند. تا از این موهبت سیاسی که قوانین  ایران در اختیار انها قرار داده نهایت بهره را ببرند.

علی مرادی یکی از فعالین جامعه قرآنی استان مرکزی درگفتگو با خبرنگار مهر گفت: عمل به دستورات قرآنی در مواقع حساس و ویژه ای چون انتخابات نمود عینی پیدا می کند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه منتسبین به فعالیت های قرآنی در جامعه گفت: اعتمادی که مردم به فعالین این عرصه دارند به واسطه قرآن کریم بسیار ارزشمند است و فعالیت این عرصه باید با بهره گیری از این جایگاه نسبت به جلب مشارکت مردمی در عرصه های مهمی چون انتخابات تلاش کنند.

زهرا بساکی دیگر شهروند اراکی دراین باره گفت: جلب مشارکت مردم در فعالیت های سیاسی و اجتماعی نمود ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی است و فعالین این عرصه باید پیشگامان مردم در روز جمعه پای صندوق های رای باشند.

بصیرت افزایی جامعه وظیفه جامعه قرآنی است

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ضرورت توجه جامعه قرانی استان به مسائل کشوری بیان داشت: جامعه قرانی استان باید با احساس تکلیف در این برهه حساس زمانی و درک شراط موجود بستر مشارکت مردم در پای صندوق های رای را فراهم آورند.

حجت الاسلام محمد شفیعی  افزود:جامعه قرآنی استان باید با تبیین معیارهای قرآنی انتخاب اصلح و حضور حداکثری در انتخابات را در جامعه ترویج کنند.

وی بصیرت‌افزایی و تشویق به حضور پرشور مردم در انتخابات را  از مهم‌ترین وظایف جامعه قرآنی در این روزهای پایانی برشمرد و گفت: برخورداری از توانایی رفع مشکلات موجود در کشور و ایستادگی قاطعانه در برابر دشمنان از ویژگی یک رئیس جمهور خوب است.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی  با بیان این که ۲۴ خرداد روز خلق حماسه سیاسی به دست ملت مسلمان ایران است افزود: نقش جامعه قرآنی در انتخابات به‌عنوان قشر مهم و تأثیرگذار جامعه نقشی بی بدیل است.

حجت الاسلام شفیعی مبنای عمل جامعه قرآنی را برگرفته از آموزه‌ها و تعالیم نورانی کلام خدا دانست و گفت: همین امر سبب شده تا جامعه قرآنی بصیرت خاصی نسبت به مسائل داشته باشند؛ لذا آگاه‌سازی و بصیرت افزایی مردم در ابعاد مختلف و در مناسبت‌های ویژه از جمله وظایف خطیر آن‌ها‌ست.

اقتدار نظام جمهوری اسلام ایران پیامد حضور گستره مردم در انتخابات است

وی با تاکیدبر ضورت حضور گسترده مردمی پای صندوق های رای گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران پیامدد حضور ملت ایران پای صندوق های رای در روز جمعه است و این حضور به دنیا ثابت میکند نظام جمهوری اسلامی ایران تا ظهور عدالت‌گستر حقیقی امام زمان(عج) با عظمت و اقتدار ادامه خواهد داد.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق های رای بیان داشت: دشمنان در تلاش هستند تا با تنگ کردن عرصه اقتصادی بر مردم بستر دلسردی ملت را از نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم کنند.

وی یادآور شد: دشمن بداند ملت ایران ملتی آزاد اندیش و پایبند به ارزشهای اسلامی است که با حضور گسترده پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوهگویان خواهد زد. و به آن‌ها ثابت خواهند کرد که ذره‌ای از علاقه اشان نسبت به نظام کاسته نشده و همواره با تمامی قوا پشتیبان ولایت فقیه خواهند ‌بود

خلق حماسه سیاسی در گرو حضور حداکثری مردم است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کمیجان نیز با اشاره به نقش مردم در خلق حماسی گفت:خلق حماسه سیاسی فقط باحضورحداکثری مردم درپای صندوق های رأی میسرمی شود.

حجت الاسلام علی شاکری افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی برخواسته از بطن مردمی است و این مردم نقش کلیدی درخلق حماسه سیاسی خواهند داشت.

وی با بیان این که آحاد مردم با حضورحداکثری درصحنه انتخابات مُهرپایبندی به نظام اسلامی را درپای صندوق‌های رأی به ثبت می‌رسانند وحماسه سیاسی را معنا می‌بخشند گفت: خلق صحنه‌های به یاد ماندنی توسط شما مردم سربلند در طول ۳۳ سال اخیر ،عامل مؤثری برای حرکت درمسیر تحقق حماسه سیاسی ونشانی ازشکل‌گیری یک سرمایه بزرگ اجتماعی است، لذا شرکت درانتخابات،هم حق وهم تکلیف است.

شاکری خطاب به دشمنان نظام بیان داشت: دشمنان بدانند بابهره گیری از رسانه های وابسته به اسرائیل نمی توانند از عزم و جزم ملت ایران در این دوره از انتخابات بکاهند چرا که مردم همیشه درصحنه وانقلابی ما با حضورپرشورخود درانتخابات ۲۴ خردادماه، هم باعث عزت وبقای جمهوری اسلامی و عظمت ایران و خلق حماسه سیاسی خواهند شد و هم سیلی محکم دیگری به صورت استکبارجهانی و دشمنان قسم خورده انقلاب خواهند زد.

جامعه قرآنی به‌واسطه وجوب امر به معروف در جلب مشارکت مردمی تلاش کند

کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز گفت: جامعه قرآنی باید علاوه بر دید هوشیارانه به مسئله انتخابات به ‌واسطه وجوب امر به معروف در راستای جلب مشارکت مردم تلاش کنند.

مریم حسینی نیز با اشاره به نقش جامعه قرآنی در جلب اعتماد و نگرش مردمی گفت: جامعه ما یک جامعه اسلامی بوده و در یک جامعه اسلامی رفتار گروه‌هایی که به‌‌نوعی منتسب به قرآن هستند در نگرش سایر افراد جامعه بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی افزود: جامعه قرانی ما الگوی اخلاقی سایر مردم اند و با توجه به این مهم می طلبد تا جامعه قرآنی هوشیارانه نسبت به مسئله انتخابات متعهد باشند.

حسینی در ادامه با اشاره به ویژگی های کاندیدای اصلح از دید مقام معظم رهبری گفت: کاندیدای اصلح از نگاه مقام معظم رهبری کسی است که شاخصه‌های اخلاص، تخصص و تعهد، وجدان‌ کاری، مردم‌دوستی و صداقت، تبحر و مدیریت صحیح اجرایی در قول و فعل وی نمایان باشد.

کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه اخلاق‌مداری بهترین راه دستیابی به کمال انسانیت است ادامه داد: پایبندی به رعایت اخلاق انتخاباتی در رقابت‌ها از دیگر ویژگی‌هایی است که یک کاندیدای اصلح باید از آن برخوردار باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.