اعلام اسامی جشنواره کوهرنگ در سایت بنیاد نخبگان استان مرکزی

نتایج جشنواره اختراعات منطقه‌ ای کوهرنگ اعلام شد.

به گزارش مرکزی دیلی ، قاسم مسیبی سرپرست بنیاد نخبگان استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، اظهار داشت: اسامی برگزیدگان جشنواره اختراعات کوهرنگ پس از بررسی‌های لازم توسط کمیته داوران بنیاد ملی نخبگان اعلام شده است.

وی با بیان اینکه سومین دوره جشنواره اختراعات منطقه‌ای کوهرنگ از ۳۱ اردیبهشت ماه تا دوم خرداد ماه به میزبانی استان چهار محال بختیاری برگزار شد افزود: در این دوره از جشنواره مخترعین استان‌های مرکزی، اصفهان، چهارمحال بختیاری و قم حضور داشتند و مخترعین می‌توانند با مراجعه به سایت بنیاد نخبگان استان مرکزی اسامی برگزیدگان نهایی را ملاحظه کنند.

سرپرست بنیاد نخبگان استان مرکزی تصریح کرد: تعداد شرکت‌کنندگان استان مرکزی در بخش داوری اختراعات ۲۵ نفر بود که از این تعداد ۹ مخترع توانستند امتیاز سطح سه بنیاد ملی نخبگان را کسب کنند که بیانگر موفقیت ۳۶ درصدی طرح‌های استان مرکزی است.

وی از حضور موفق استان در بخش ویژه بازی‌های فکری نیز خبر داد و گفت: بخش ویژه بازی‌های فکری امسال به بخش‌های داوری و تجاری‌سازی افزوده شده بود و نیمی از شرکت‌کنندگان این بخش از استان مرکزی بودند که امید است با اعطای تسهیلات از سوی معاونت فرهنگی بنیاد ملی نخبگان بتوانند فرایند تجاری‌سازی طرح‌های خود را آغاز کنند.

مسیبی در پایان خاطر نشان کرد: برگزیدگان این جشنواره‌ها از تسهیلات بلاعوض ۳۰ تا ۵۰ میلیون ریالی و همچنین تسهیلات نظام وظیفه برخوردار خواهند شد.

جشنواره‌های اختراعات بنیاد ملی نخبگان به دو صورت منطقه‌ای و ملی برگزار می‌شود و فرصت بعدی برای حضور مخترعین استان مرکزی جشنواره ملی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی است که بهمن ماه هر سال در تهران برگزار می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.