پخش ویژه‌برنامه «گفت‌وگوی خبری» از سیمای استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، محمد شاهرخی، معاون سیمای استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه‌ مرکزی، گفت: گفت‌و‌گوی خبری عنوان ویژه‌برنامه‌ای است سیاسی، فرهنگی و اقتصادی که به تهیه‌کنندگی علی‌ حاجی‌آبادی در آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با ساختاری گفت‌و‌گو محور و به‌صورت ویژه به مباحث مهم انتخابات می‌پردازد.

وی‌ بیان کرد: این برنامه که به همت گروه تفاسیر و برنامه‌های سیاسی معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای استان تولید شده تلاش می‌کند در راستای اطلاع‌رسانی و پیگری مطالبات و خواسته‌های به حق مردم استان گام بردارد.

معاون سیمای استان اظهار کرد: گفت‌وگوی خبری با هدف ورود در مسئله روز جامعه یعنی انتخابات ۹۲ در زمینه‌های تبیین برنامه‌های استان برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات، برنامه‌های هیئت اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات و … با بهره‌گیری از کارشناسان و مسئولان اجرایی ذیربط، اطلاعات مفیدی به مخاطبان این برنامه ارائه می‌دهد.

شاهرخی ادامه داد: در برنامه زنده گفت‌و‌گوی ویژه خبری در ابتدا موضوع اصلی در قالب گفتار ویژه پخش و سؤالات اساسی مطرح می‌گردد تا از بحث مورد نظر رمزگشایی شده و مسیر گفت‌و‌گو برای بیننده مشخص گردد.

وی افزود: همچنین این برنامه با پخش گزارش و مصاحبه مردمی در مورد انتخابات مواردی را مطرح و شرایطی فراهم می‌کند تا مسئولان و کارشناسان حاضر در برنامه ضمن پاسخگویی به سؤالات مطرح شده مسائل مربوط به انتخابات را تحلیل و بررسی کنند.

معاون سیمای استان بیان کرد: گفت‌وگوی ویژه خبری با اجرای حسین وفایی‌فرد، تصویربرداری مهدی ادیب و مهدی هاشمی و قلم محسن عبدی هر هفته تا زمان انتخابات میهمان مخاطبان شبکه آفتاب استان است.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: محسن صفری به‌عنوان دستیار تهیه و میلاد حسنی به‌عنوان تدوینگر در ساخت این برنامه همکاری می‌کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.