تجمیع فعالیت اعضای ستاد عارف و روحانی در استان مرکزی

با انصراف عارف از نامزدی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعضای ستاد وی در استان مرکزی به ستاد روحانی پیوست.

به گزارش مرکزی دیلی ، سید محی‌الدین هاشمی عضو شورای مرکزی ستاد انتخاباتی حجت‌ الاسلام روحانی در استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، اظهار داشت: شب گذشته دکتر محمدرضا عارف با رهنمودهای جحه‌الاسلام هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی مجاب به ترک صحنه انتخابات شدند تا کاندیدای دیگر اصلاح طلبان رای بیشتری به خود اختصاص دهد.

وی افزود: با اجماع صورت گرفته، اعضای ستاد عارف در استان مرکزی و اراک با ستاد روحانی هماهنگ شدند و ما با استقبال از اعضای ستاد عارف فعالیت خود را در روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی دوچندان خواهیم کرد.

عضو شورای مرکزی ستاد روحانی با بیان اینکه تمام تلاش خود را در دو روز پایانی به کار خواهیم گرفت گفت: تلاش داریم تبلیغات میدانی و گفت‌وگوی چهره به چهره با مردم را داشته باشیم به ویژه با کسبه و بازاریان؛ و پتانسل خود را براین گذاشته‌ایم که یک فضای گرم و پرشور را مهیا کنیم و افرادی که تصمیم بر رای ندارند را مجاب به شرکت در انتخابات کنیم تا کشور از زمستانی که آقای روحانی عنوان کرده‌اند خارج شود و به بهار نزدیک شویم.

وی در خصوص برنامه‌های روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی گفت: امروز عصر همایشی در سالن پامچال تالار آیینه اراک با حضور محسن عبدی فعال سیاسی که حمایت خود را از آقای روحانی اعلام کرده است برگزار خواهد شد این همایش باهماهنگی ستاد جوانان آقای روحانی در استان ترتیب داده شده است.

هاشمی با اشاره به اینکه این دوره شور انتخاباتی زیادی را نمی‌بینیم افزود: امسال به دلیل انبوه ثبت‌نام‌کنندگان و قشرهای مختلف کاندیداها شرایطی پیش آمده است که اگر انتخابات شوراها برگزار نمی‌شد عملا شاهد شور انتخاباتی نبودیم اما ستاد روحانی تمام تلاش و پتانسیل خود را در این راستا گذاشته است تا انتخابات پرشوری انجام شود.

وی در خصوص مناظره های انتخاباتی کاندیداها بیان کرد: مناظره‌ها به دلیل تعداد زیاد کاندیداها چالشی انجام نشد و به نوعی می‌توان گفت مناظره سوم مناظره اول بود چون کاندیداها یکدیگر را به چالش کشیدند ولی در کل خیلی جذاب و پربار نبود.

عضو شورای مرکزی ستاد روحانی در استان انجام مناظره دیگر را لازم دانست و گفت: به دلیل اینکه مناظره‌ها قبلی به اعلام و تبیین برنامه‌های کاندیداها کمک چندانی نکرد لازم است که مناظره‌ای دیگر برگزار شود تا کاندیداها به ویژه برنامه‌های خود را در حوزه سیاست داخلی و خارجی و فرهنگی تبیین کند و مسائل نیمه تمام مانده را به پایان برسانند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.