دعوت مجمع نمایندگان استان مرکزی از مردم برای حضور در راهپیمایی انسجام ملی

مجمع نمایندگان استان مرکزی روز سه شنبه با صدور بیانیه ای شهروندان، گروه ها، اقشار مختلف و همه دلسوزان انقلاب را به حضور پرشور در راهپیمایی انسجام ملی دعوت کرد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا، در این بیانیه آمده است: در روزهای اخیر عده ای در برخی از شهرهای ایران اسلامی امنیت عمومی را برهم زدند و با تخریب اموال عمومی و بیت المال درصدد ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه شدند.
در این بیانیه عنوان شده است: براساس شواهد و گزارش های نهادهای امنیتی، منشا این حرکت ها به عوامل خارج از کشور و معاندان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی برمی گردد و برخی افراد فریب خورده نیز همراه آنان شدند.
در بخشی از این بیانیه آمده است: بی شک این افراد به دنبال ۲ قطبی کردن جامعه و برهم زدن امنیت و آرامش ایران اسلامی هستند.
در ادامه این بیانیه عنوان شده است: در سایه لطف خداوند متعال و وحدت و انسجام مردم عزیز، به طور قطع این حرکت های مذبوحانه و کور هیچ گاه نمی توانند در اراده راسخ و مستحکم کشور برای حرکت به سوی اهداف بلند انقلاب اسلامی کوچکترین خللی ایجاد کنند و همانگونه که مردم در چهار دهه گذشته که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد نشان داده اند همواره این فراز و نشیب ها، تلاطم ها را با افتخار و سربلندی پشت سرهم گذاشته اند، این بار نیز برگ دیگری بر کتاب زرین افتخارات خود می افزایند.
مجمع نمایندگان استان مرکزی در این بیانیه تاکید کرده است: همگان به این نکته اذعان داریم که اساس و رکن اصلی هر جامعه برای پیشرفت، ترقی و امنیت است و نعمت امنیت در درجه اول اهمیت بوده و اداره کشور و کارهای اساسی و لازم در سایه آن امکان پذیر خواهد بود.
در بخشی دیگر از این بیانیه عنوان شده است: مجمع نمایندگان استان مرکزی از همه مردم با بصیرت و انقلابی و همه کسانی که دل در گرو این آب و خاک دارند دعوت می کند تا در روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه در اقدامی مردمی و خودجوش در کنار یکدیگر فریاد وحدت را سرداده و بیعتی مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری داشته باشند.
مجمع نمایندگان استان مرکزی در ادامه این بیانیه ذکر کرده است: مردم با راهپیمایی عظیم و باشکوه خود این فتنه را در نطفه خفه و بار دیگر دشمنان داخلی و خارجی را نا امید می کنند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز دوشادوش ملت در این حرکت عظیم مردمی شرکت خواهند کرد.
در ادامه این بیانیه عنوان شده است: برخود لازم می دانیم از تلاش ها و مجاهدت های نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان جان برکف که در این چند روزهمه توان خود را برای حفظ امنیت و آرامش کشور به کار برده اند، صمیمانه تشکر کنیم.
راهپیمایی مردمی روز چهارشنبه ۱۳ دیماه در میدان شهدای اراک برگزار می شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.