اظهارات قائم مقام ستاد ولایتی در استان مرکزی

قائم مقام ستاد دکتر ولایتی در استان مرکزی برای عنوان دیدگاه‌های سیاسی کاندیداها مناظره‌ای دیگر برگزار شود.

به گزارش مرکزی دیلی ، حسین صالحی قائم مقام ستاد دکتر ولایتی در استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، اظهار داشت: مناظره‌های اول و دوم که بین هشت نامزد ریاست جمهوری انجام شد نسبتا مورد تایید بود به ویژه مناظره دوم و بحث‌ها تقریبا منطقی پیش رفت اما شاهد چالش خاصی نبودیم.

وی با اشاره به اینکه دو مناظره اول با مسئله‌ای همراه نبود و برای نظام و شخصی‌ها مشکل ساز نشد عنوان کرد: مناظره سوم روند مناسبی را طی نکرد و کاندیداها در بحث سیاسی خوب عمل نکردند و نامزدها به جای طرح دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود به سمت جنجال‌های سیاسی حرکت کردند که این بحث قطعا سودی برای مردم نخواهد داشت.

قائم مقام ستاد دکتر ولایتی در استان مرکزی با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود که مناظره‌ای دیگر انجام شود گفت: به دلیل اینکه برنامه کاندیداها در خصوص مسائل سیاسی کاملا مشخص نیست می‌توان مناظره‌ای دیگر را ترتیب داد و با نظر سنجی که انجام شد نامزدها در مناظره سوم رشدی نداشتند و حتی شاهد ریزش هم بودیم.

وی اضافه کرد: در مناظره سوم با مسائل امنیتی کشور بازی شد و مسائلی که شاید دشمنان سال‌ها وقت بگذارند تا به آنها دست یابند به راحتی در اختیار بیگانه قرار می‌دهند و این امر شایسته نیست و این جناحی عمل کردن بازتاب خوبی را در بر نخواهد داشت.

صالحی در خصوص برنامه‌های ستاد ولایتی در استان بیان کرد: طی روزهای اخیر همایش فرهنگیان برگزار شد و همچینن همایش بانوان نیز انجام شد و در حال حاضر در حال پیگیری سفر دکتر ولایتی به استان هستیم که در زمان باقی مانده سفری به استان داشته باشند.

قائم مقام ستاد ولایتی در استان مرکزی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر شرایطی در ستاد ولایتی پیش آمده است که ادامه آن به ضرر ستاد تمام می‌شود گفت: طی روزهای اخیر اشخاصی برای احیای خودشان رویکرد همکاری با ستاد دکتر ولایتی را در پیش گرفته‌اند و این امر برای ستاد بازتاب بدی داشته است و مشکل ساز شد. اقدام این افراد که خروجی مناسبی در استان نداشته اند باعث ایجاد مسائلی در ستاد شده است. به هرحال درست نیست که افراد به هر قیمتی دست به احیای خود بزنند و با اشخاص بازی کنند.

وی اضافه کرد: اعضای ستاد ولایتی در استان مرکزی به این ترتیب است نورخدا قاسمی رئیس ستاد استان حمیدرضا گودرزی دبیر ستاد و محمد آقاصالحی مسئول ستاد شهرستان اراک؛ مابقی ستادهای فعال در استان به عنوان حامی دکتر ولایتی فعالیت دارند و همچنین جامعه مدرسین حوزه علمیه حمایت خود را از دکتر ولایتی اعلام کرده اند.

صالحی در پایان گفت: طبق اخبار اعلام شده در خصوص ائتلاف کاندیداها، درصورت برگزاری مناظره چهارم تصمیمات اتخاذ شده عنوان خواهد شد و در صورتی که مناظره برگزار نشود نتیجه ائتلاف به صورت رسمی از جانب کاندیداها مطرح خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.