ارسال دومین محموله جمعیت هلال احمر استان مرکزی به مناطق زلزله زده بوشهر

http://multimedia.mehrnews.com/Larg1/1392/01/21/IMG12212935.jpgمدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از ارسال دومین محموله این جمعیت به مناطق زلزله زده بوشهر خبر داد و گفت: این محموله عصر روز گذشته به این مناطق ارسال شد.

به گزارش مرکزی دیلی ، مرتضی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دومین محموله اقلام شامل دو هزار قوطی کنسرو پروتئین،پنج هزار قوطی کنسرو خورش قیمه، پنج هزارکنسرو خورش قرمه سبزی و ۳۳۷۹ بطری روغن مایع  به زلزله زدگان بوشهر ارسال شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به وسعت حادثه و نیاز سنجی صورت گرفته از مناطق آسیب دیده، از عموم همشهریان خواست تا حتی المقدور از اهدای اقلام غیرنقدی اجتناب نمایند و منحصرا کمک های مالی خود را به شماره حساب جمعیت هلال احمر واریز نمایند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر بر نقش درخشان مردم عزیز ایران در کاستن از رنج مصیبت دیدگان ، از مردم شریف و نوعدوست استان مرکزی دعوت نمود تا همانند گذشته با سخاوتمندی و مساعدت مالی خود در جهت رفع بخشی از مشکلات مردم استان بوشهر، یاریگر این نهاد عام المنفعه باشند.

یادآور می شود شماره حساب ۹۹۹۹۹ بنام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نزد بانک ملت،ملی و مسکن آماده دریافت کمک های نقدی مردم در سراسر استان است.

گفتنی است زلزله ای به بزرگی ۱/۶ ریشتر ساعت ۱۶ و ۲۲ دقیقه و ۴۹ ثانیه روز سه شنبه هفته گذشته بخش های شنبه و طسوج و کاکی شهرستان دشتی در جنوب استان بوشهر را لرزاند و باعث مصدومیت یکهزارو ۵۰ نفر و تخریب سه هزارو ۱۰۰ واحد مسکونی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.