خطبه های نماز جمعه شهر ساوه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید ˈحسین تقویˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته ساوه افزود: یکی از مهمترین اصول قانون اساسی تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا است که مردم با انتخاب منتخبین خود وظیفه تصمیم گیری در شهر و روستای خود را به این افراد می سپارند.

وی با تاکید بر انتخاب افراد اصلح و شایسته در انتخابات اظهار کرد: تمامی افراد تایید صلاحیت شده افرادی شایسته و توانمند هستند که مردم وظیفه دارند از میان آنها نمایندگانی آگاه، متخصص و متدین را انتخاب کنند.

وی همچنین با تاکید بر انجام تبلیغات صحیح داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری افزود: داوطلبان باید از دادن وعده های دروغین و بدون ارائه راهکارهای اصولی برای رسیدن به این وعده ها و برنامه ها بپرهیزند و بدون تخریب یکدیگر زمینه ساز حضور حداکثری مردم شوند.

امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه حضور در انتخابات یک وظیفه ملی و اسلامی است، گفت: مردم باید ضمن حضور در تعیین سرنوشت خود و نقش آفرینی در آن، دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان که همان کاهش حضور مردم در انتخابات و کاهش حمایت مردم از نظام است را مایوس کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اتفاقات اخیر کشور ترکیه، افزود: مردم ترکیه خواستار تحول و تغییر در اداره کشورشان هستند.

وی بیان کرد: دولت ترکیه در قبال مردم خود در مسیر نادرستی حرکت می کند و این خواسته سیاستمداران آمریکایی است و قیام مردم ترکیه مشت محکمی بر دهان تفرقه افکنان منطقه است.

وی همچنین با تبریک مبعث پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) به بیان برخی رویدادهای صدر اسلام و مشقات و سختی های پیامبر اسلام(ص) برای گسترش این دین الهی در سراسر حجاز و کشورهای مختلف جهان پرداخت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.