خطبه های نماز جمعه امروز شهر اراک

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله ˈقربانعلی دری نجف آبادیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته اراک افزود: مردم با حضور گسترده در پای صندوق های رای و با انتخاب شایسته ترین و قانون مندترین فرد، حماسه سیاسی را در جامعه رقم می زنند و موجب یاس و ناامیدی دشمنان و عظمت ایران اسلامی در جهان می شوند.

وی اظهار کرد: نامزدها و طرفدارانشان باید با اخلاق، رفتار و آداب اسلامی و به دور از اصراف و با صرف کمترین هزینه این انتخابات را برگزار کنند.

امام جمعه اراک گفت: اختلاف و تفرقه سنگی است که دشمنان بر سر ما می ریزند، بنابراین همه باید مراقب سوء استفاده دشمنان باشند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به ضرورت تبعیت همه کاندیداها از قانون، گفت: نامزدهایی که توسط مردم انتخاب نشدند باید در سنگرهای دیگر برای رشد اسلام و قرآن انجام وظیفه کنند.

وی افزود: تا هزاران سال دیگر باید راه و سیره امام خمینی (ره) را ادامه دهیم و با استکبار و استبداد مبارزه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: امام خمینی (ره) یوسف زمان خود بود و با دین مداری و خدا باوری با شجاعت در برابر تمام توطئه ها ایستاد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: امسال ۲۵ سال از ولایت مقام معظم رهبری می گذرد و هر روز بر شفافیت، کاردانی و شجاعت ایشان افزوده می شود.

وی گفت: با پشتیبانی معنوی مقام معظم رهبری و حزب الله لبنان مردم سوریه موفق شدند شهر القصیر سوریه را آزاد کنند و اسرائیل و آمریکا را در اجرای اهداف خود ناکام گذارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.