خطبه های نماز جمعه شهر خمین

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید ˈعلی حسینیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه خمین، شجاعت، ولایتمداری، ساده زیستی و مردمی بودن را از شاخصه های مهم برای انتخاب نامزدهای اصلح عنوان کرد و افزود: کاندیداها باید از اسراف، وعده های کاذب، تخریب و توهین به سایر نامزدها بپرهیزند.

وی بیان کرد: مردم با انتخاب اصلح ترین کاندیدای ریاست جمهوری و شوراها و حضور آگاهانه و حداکثری، حماسه سیاسی مورد تایید رهبر معظم انقلاب را در ۲۴ خردادماه رقم می زنند.

وی با اشاره به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در منطقه گفت: اعتراضات مردم کشور ترکیه نسبت به اقدامات دولت در حمایت از رژیم صهونیستی و پیروزی ارتش سوریه در مقابل تروریست ها، نشانه شکست و زوال جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و غرب در مقابل جبهه مقاومت است.

امام جمعه خمین با اشاره به ولادت امام حسین(ع) و نامگذاری آن با عنوان روز پاسدار گفت: سپاه قوت قلب نظام اسلامی و خاری در چشم دشمنان است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخاسته از بطن نیروی عظیم مردم است و اکنون به لحاظ نظامی، اعتقادی، فرهنگی، ولایتمدار بودن، اخلاص و مومن بودن در سطح دنیا بی نظیر است.

وی با اشاره به مبعث پیامبر اکرم(ص) گفت: اگر انسان ها بتوانند اخلاق الهی و تقوا را در خویشتن پرورش و تقویت کنند، بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه ریشه کن خواهد شد.

حسینی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) در اهمیت والای بعثت پیامبر اکرم (ص) گفت: مهم ترین حادثه از ازل تا ابد بعثت رسول اکرم (ص) است و ظهور ۱۲۴ هزار پیغمبر برای زمینه سازی بعثت پیامبر اکرم(ص) و نزول کتب آسمانی در حقیقت برای نازل شدن قرآن کریم بوده است.

وی با بیان اینکه با بعثت پیامبر اکرم(ص) بشریت از انجام برخی کارها همچون ظلمت و جهل، قتل، غارت و انحراف رهایی یافته است، افزود: هم اکنون تمام اهداف پیغمبر اکرم(ص) تحقق نیافته است و با ظهور امام زمان(عج) و جهانی شدن اسلام اهداف پیامبر بطور کامل تحقق خواهند یافت.

وی همچنین به ولادت حضرت سجاد(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز در خطبه های نماز جمعه خمین اشاره کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.