برگزاری همایش هم‌اندیشی اصلاحات در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، داوود باقری رییس ستاد دکتر عارف در استان مرکزی در این همایش با بیان این مطلب که فعالیت تبلیغاتی این ستاد از امروز در سطح استان مرکزی آغاز شده است افزود: سعی داریم گفتمان اصلاح‌طلبانه دکتر عارف را در سطح استان طنین انداز کنیم.

وی هدف از فعالیت ستاد تبلیغاتی دکتر عارف را بسط و گسترش گفتمان اصلاح طلبانه در سراسر کشور عنوان کرد و افزود: اصلاح طلبان در حال حاضر گسترده ترین طیف تاثیرگذار در کشور هستند و اعتقاد ما اینست که دکتر عارف می تواند گفتمان اصلاح طلبانه خاتمی را با رویکردی علمی، منطقی و شفاف در کشور بسط دهد.

به گزارش ایسنا، عبدالمحمد زاهدی عضو شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی دکتر عارف نیز در این همایش با بیان اینکه انتخابات امسال فاقد شور و نشاط انتخابات دوره‌های گذشته است گفت: جامعه زنده و پرنشاط جامعه‌ای است که آحاد آن در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی حضور فعال داشته باشند و این حضور مداوم و همیشگی باشد. حضور سیاسی نباید تنها به شرکت در انتخابات محدود شود.

وی اضافه کرد: توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بدون توسعه سیاسی امکانپذیر نیست . در یک جامعه دارای توسعه سیاسی، احزاب، مطبوعات و سازمان‌های مردم نهاد فعال، پرسشگر و منتقد هستند چراکه اگر انتقاد نسبت به عملکرد یک مدیر وجود نداشته باشد این تصور برای وی ایجاد می شود که تصمیماتش همگی درست و بدون نقص است و در نتیجه هیچگونه تغییری در سیاست های ولو غلط وی رخ نمی دهد.

زاهدی توسعه سیاسی را به نفع مدیران و کل جامعه دانست و با تاکید براینکه هیچ انسانی مصون از خطا و اشتباه نیست گفت: تنها راهکاری که می تواند انسان‌ها و بویژه مدیران را از اشتباه برگرداند به نحوی که خطاهای گذشته را تکرار نکنند پرسشگری، انتقاد و وجود مطبوعات و سازمان های مردم نهاد آزاد در جامعه است.

وی با بیان اینکه به عنوان یک اطلاح طلب اعلام می کنم حضور در صحنه قدرت به هر قیمتی، هدف ما نیست و نمی توان برای رسیدن به قدرت اخلاق و منزلت انسان‌ها را زیر پا گذاشت و به مردم اعتماد نکرد افزود: ما براساس این اصول نسبت به فعالیت سیاسی اقدام می کنیم.

وی در ادامه شعار دکتر عارف را معیشت، منزلت و عقلانیت عنوان کرد و به تشریح مشکلات موجود در جامعه بویژه مشکلات معیشتی، تورم، ازدواج و … پرداخت و افزود: منزلت بدون تأمین معیشت و آزادی محقق نمی شود.

وی در ادامه تأکید کرد: ما از مواضع اصلاح طلبی دکتر عارف حمایت می کنیم اما، دکتر روحانی نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و هر لحظه که اصلاح طلبان درخصوص کاندیدای مورد نظر خود به اجماع برسند ما از کاندیدای مذکور حمایت کرده و بلافاصله تبلیغات را بویژه در روستاها و حاشیه شهرها به گوش مردم خواهیم رساند. ما به عنوان اصلاح طلب همواره باید در عرصه سیاسی حضور داشته باشیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.