تاکید بر توجه نامزدهای انتخابات به اصول تبلیغاتی

به گزارش مرکزی دیلی ، فرهاد اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی از امروز می‌طلبد تمام نامزدها به اصول تبلیغاتی توجه کرده و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز  آغاز و تا ۲۲ خرداد جاری ادامه دارد که امید می‌رود نامزدها در طول تبلیغات از تخریب دیگران پرهیز کرده و تنها به معرفی خود و برنامه‌هایشان بپردازند.

مسئول کمیته اجرایی انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه تبلیغات باید بر اساس اصول صحیح و قانونی باشد و نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها باید به این اصول پایبند باشند، گفت: نامزدها باید از راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی، استفاده از ابراز و امکانات دولتی برای تبلیغ، نوشتن مطالب غیر واقع، دیوار نویسی، دادن وعده‌های غیر ممکن و سیاه‌نمایی پرهیز کرده و تنها به بیان برنامه‌های خود بپردازند.

اسکندری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انتخابات یکى از عرصه‏هاى بسیار حساس و سرنوشت ساز کشور است، بیان داشت: آنچه در انتخابات بسیار مهم است حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح از سوی آنها است که همه باید به وظیفه خود به درستی عمل کنند.

وی گفت: حضور مردم در انتخابات میدان نمایش عزم راسخ و قدرت ملت ایران است که موجب خنثی سازی تمام توطئه‌های دشمنان می‌شود.

مسئول کمیته اجرایی انتخابات استان مرکزی تاکید کرد: دشمنان همیشه سعى کرده‏اند انتخابات‌ ایران اسلامی را کم‏فروغ کنند تا مردم اطراف عرصه‏  انتخابات را خالى بگذارند، اما ملت ایران همواره ثابت کرده‌اند درست نقطه مقابل آنچه که دشمن می‌خواهد، عمل می‌کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.