بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان مرکزی

در آستانه ی  مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵ در قزاقستان
بسم الله الرحمن الرحیم
اِن تَنصُروا اللهَ یَنصُرکم و یُثَبّـِت اَقدامَـکم

این روزها و در آستانه ی دور جدید مذاکرات ایران و ۱+۵ در آلماتی قزاقستان، فشارهای اقتصادی استکبار جهانی با عنوان “تحریم های هوشمند و فلج کننده!!!” و در راستای توقف ملت ایران و ایجاد فشارهای اجتماعی به نظام به حداکثر رسیده است. غرب در شرایطی به میز مذاکره بازگشته است که اوضاع امروز با دوسال پیش کاملا متفاوت است؛ از یک سو موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه عملا هژمونی آمریکایی را در خاورمیانه دچار فروپاشی ساخته و از سوی دیگر بحران اقتصادی در منطقه یورو به سرعت در حال گسترش است. امروز غرب به خوبی می داند که اوضاع اقتصادی در اروپا بسیار بدتر از آن تصویری است که دررسانه ها به نمایش گذاشته می شود و عملا تنها این استیلای رسانه ای امپراتوری شیطانی بنگاه های خبری امپریالیستی است که مانع آشکار شدن عمق فاجعه برای جهانیان شده است. بیکاری نزدیک به ۳۰ درصدی در قدرت اقتصادی  مهمی همچون اسپانیا و فروپاشی اقتصادی در کشورهای دیگری همچون یونان، اتفاق ساده ای نیست که به آسانی بتوان از کنار آن عبور کرد. اخبار آشکار و پنهان موجود، گویای افقی تیره برای غرب است و همانگونه که رهبری معظم انقلاب نیز اشاره کردند: ” این بحران اقتصادی اروپا را به زمین خواهد زد” و دیر نیست روزی که تحریم کنندگان ملت ایران به دریوزگی افتند و همچون قضایای دادگاه میکونوس سرافکنده تسلیم شوند.
در دیگر سوی میدان، رژیم منحوس صهیونیستی و این غده ی سرطانی منطقه در اغماء به سر می برد و درچنان شرایط بحرانی قرار گرفته است که حتی توان منکوب کردن ملت تحت محاصره غزه را هم ندارد و اگر نبود خیانت های برخی سران عرب و همچنین حمایت های بی پایان برخی دول غربی، امروز این رژیم به طور کامل فروپاشیده بود، هرچند ما باور داریم که نسل کنونی فلسطین نابودی اسرائیل را خواهند دید و این رژیم فاسد در آینده ی منطقه جایی نخواهد داشت.
در چنین شرایطی است که فشارهای غرب به ایران عزیزمان در حوزه فعالیت های هسته ای نه از موضع قدرت بلکه از روی ناچاری و در وضعیت انفعال و ضعف است؛ چراکه دشمن پیش از این تمام ابزارهای خود را به کار گرفت تا  ملت ایران را وادار به تسلیم و عقب نشینی کند اما هرگز به نتیجه دلخواه نرسیدند و ایران هر تهدیدی را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد.
اکنون در واپسین روزهای نبرد سخت و نفس گیر ایران در مقابل جریان استکبار جهانی قرار داریم، تا پیروزی و عبور از این پیچ تاریخی راهی کوتاه در پیش مانده و با امداد الهی دیر نیست که ملت مسلمان ایران اسلامی جشن پیروزی نهایی رابرپاکند. ما باورداریم آینده از آن امت اسلام است، ما ایمان داریم که روزهای سخت و طاقت فرسای شیعه رو به پایان است، ما تردیدی نداریم که تا فتح قله های کلیدی جهان، توسط اسلام اندک زمانی باقی مانده است و به زودی پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی به دست صاحب اصلی آن؛ یعنی مولاو مقتدایمان حضرت ولی عصر عجل ا.. تعالی فرجه الشریف سپرده خواهد شد و از پس روزهای سخت، افقی روشن پدیدار خواهد گشت و این تحقق همان وعده قطعی الهی است که “اِنّ الارضَ یَرثها عبادی الصالحون”. پس باید ایستاد، باید مقاومت کرد و باید در پرتو هدایت های پیامبرگونه نایب امام عصر عجل ا.. تعالی فرجه الشریف امام خامنه ای عزیز با قدرت به راه خود ادامه داده و از چنگ و دندان نشان دادن گرگ های پیر و فرسوده، هراسی به خود راه نخواهد داد.
براین اساس فرزندان دانشجوی ملت ایران در دانشگاه های استان مرکزی حمایت کامل خود را از ایستادگی مسئولین نظام در حفظ حقوق هسته ای کشور اعلام می نمایند و به تیم مذاکره کننده اعلام می دارند که ایستادگی در این راه، ادامه راه انقلاب و پایداری بر اصول حقه ی آن است، ایستادگی، ادامه ی  راه خون رنگ و رستگاری شهیدان است و ذره ای عقب نشینی در این مسیر پذیرفتنی نبوده و با واکنش سنگین ملت مواجه خواهد شد. انتظار این است که از طرف ملت ایران به دشمن بفهمانید که تحریم ها نه تنها باعث عقب نشینی ایران اسلامی  نخواهد شد بلکه موضع ملت را سر سخت تر خواهد کرد، پس اگر اندک عقلایی در میانشان مانده و تا دیر نشده و خشم و کینه ی  انقلابی ملت، به میدان نیامده است از دشمنی دست بردارند و به فکر روزی باشند که در آینده ی نزدیک باید سر تعظیم در مقابل  اقتدار ایران اسلامی فرو آورند.
و در پایان از مسئولین قوای سه گانه کشور انتظار داریم تا با درک شرایط خطیر کنونی با وحدت کلمه و پرهیز از اختلاف، دوشادوش یکدیگر در مسیر پیشبرد آرمانهای انقلاب اسلامی و در ذیل رهبریِ الهیِ مقام معظم رهبری، تلاش مداوم خود را تا عبور از عرصه حساس کنونی ادامه دهند که در شرایط موجود کوچکترین اشتباهی از آنان پذیرفته نیست؛ چراکه ملت از مسئولین انتظار درایت، تدبیر ، عمل به موقع و به اندازه را دارند.

والعـاقبه للمتـقین
بسیج دانشجویی دانشگاه های
دولتی، آزاد، علوم پزشکی، پیام نور، علمی کاربردی و غیر انتفاعی استان مرکزی

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.