هشتمین اجلاس سراسری سازمان نظام مهندسی ساختمان

هشتمین اجلاس سراسری گروه ها و کمیسیونها ی تخصصی عمران سازمان نظام مهندسی ساختمان دیروز با حضور ۱۰۰ نفر از مهندسان کشور به میزبانی اراک برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ظهر روز چهارشنبه در این مراسم گفت: نظام مهندسی باید تمام تلاش خود را در نظارت دقیق بر ساخت و سازها و ایمن در برابر بلایای طبیعی بکار گیرد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی افزود: نظارت دقیق و اصولی مهندسان در اداره ی جامعه محوری و اثر بخش است.

وی با اشاره به ضرورت کاهش هزینه های ساخت و ساز و توجه اساسی به معماری اسلامی اظهارداشت: ساخت بناهای محکم و اصولی و مطابق با معیارهای اسلامی را باید مهندسان سرلوحه کارخویش قرار دهند.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان هدف از برگزاری این همایش را ارتقای کیفی ساخت و ساز تبادل افکار و تصمیم گیری در خصوص مشکلات ساخت و سازهای موجود در استان ها برشمرد.

سه هزارنفر در استان عضو سازمان نظام مهندسی استان مرکزی

غلام حسین ا… دادی در ادامه گفت: هم اکنون سه هزارنفر در استان عضو سازمان نظام مهندسی استان مرکزی هستند که از این تعداد ۱۷۰۰ نفر آن دارای پروانه اشتغال می باشند.

وی در این همایش علم مهندسی را عاملی برای دستیابی به شهری با توسعه ی پایدار دانست و نقش مهندسان را در اداره ی جامعه محوری و اثر بخش عنوان کرد.

گفتنی است در این اجلاس شرکت کنندگان موانع و راهکارهای اجرایی ساخت و ساز و بهینه برای ارائه خدمات مهندسی را مورد بررسی قرار دادند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.