قائم مقام ستاد دکتر ولایتی دراستان:سیستم کاری موردنظر ولایتی می‌تواندمشکلات اقتصادی رامرتفع کند

به گزارش مرکزی دیلی، حسین صالحی قائم مقام ستاد دکتر ولایتی در استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، اظهار داشت: با توجه به اینکه باورها نسبت به عملکرد در جامعه از بین رفته است و خلائی در این حوزه احساس می‌شود، دکتر ولایتی آمده است تا باورها را نسبت به عملکردها احیای کرده و امید و شادابی را به جامعه بازگرداند.

وی با اشاره به برخی از برنامه های دکتر ولایتی گفت: در بحث سیاسی و سیاست خارجی می‌توان گفت دکتر ولایتی تعصب خاصی نسبت به کشور دارد و در برنامه های خود تاکید داشته است که در خصوص سیاست خارجی به ویژه مسئله هسته ای که دنیا امروز پذیرفته درخصوص آن با ما کنار بیاید، حل کردن این موضوع و حتی موضوعات دیگر بسیار ساده است.

صالحی در خصوص برنامه های اقتصادی ولایتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در کشور منابع و ظرفیت‌های خوبی داریم امروز حق این مردم نیست که با همه این پتانسیل‌ها هر لحظه شاهد تغییر قیمت‌ها باشند و باید شرایط ثابتی را در این خصوص ایجاد کنیم.

قائم مقام ستاد دکتر ولایتی در استان مرکزی تصریح کرد: این شرایط خود باعث غافل شدن مردم از زندگی می‌شود و براین اساس دکتر ولایتی با سیستم کاری خود در این مورد و استفاده از افراد کارآمد در بحث اقتصادی که مورد تایید اقتصاددانان هستند می‌تواند اقدامات مثمر ثمری را به انجام رسانده و مشکلات را برطرف کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.