آصفری: تروریست‌های سوری به هیچ ایدئولوژی اسلامی اعتقاد ندارند

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تروریست‌های سوری به هیچ ایدئولوژی اسلامی اعتقاد ندارند، گفت: کشورهای که حامی تروریست ها در سوریه هستند باید در قبال اقدامات آنها به افکار عمومی پاسخ دهند.

به گزارش مرکزی دیلی ، محمدحسن آصفری در گفت وگو با خبرنگارسیاسی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به هتک حرمت تروریست‌های سوریه به مرقد “حجر بن عدی”، صحابه بزرگوار رسول اکرم(ص) و حضرت علی (ع)، گفت: اقدام شنیع تروریست‌های سوری که از کشورهای مختلف جهان با دلارهای نفتی اعراب مرتجع منطقه به سوریه آمده اند نشان داد که آنها به هیچ ایدئولوژی مذهبی اعتقاد ندارند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تروریست های سوری سعی دارند با دامن زدن به اختلافات مذهبی، بحران در سوریه را افزایش دهند، تصریح کرد: با گذشت دوسال از تحولات در سوریه معارضان مسلح نتوانسته اند از طریق نبرد رو در رو دولت دمشق را ساقط کنند از این رو می‌کوشند با تحریک قومیت ها در سوریه اهداف دست نیافته خود را محقق کنند.

وی با تاکید براینکه تروریست‌های سوریه از هیچ‌گونه پشتوانه منطقی و عقیدتی برخوردار نیستند، افزود: این اقدام نشات گرفته از جریان وهابیت است و این‌گونه اعمال وحشیانه تروریست‌های سوریه بیانگر بی‌اعتقادی این افراد به اسلام و ارزش‌های مسلمانان است و نشان می‌دهد که جریان وهابیت یک تفکر و ایده ساختگی است که هیچ‌گونه پشتوانه اسلامی ندارد.

نماینده اصولگرای مجلس نهم، ادامه داد: کشورهایی که حامی تروریست ها در سوریه هستند باید در مقابل افکار عمومی پاسخگو باشند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دولت های اسلامی نباید در مقابل اقدامات شنیع تروریست‌ها سکوت کنند، توضیح داد: غرب امروز سعی دارد با به را انداختن جنگ شیعه و سنی در منطقه دولت‌های اسلامی را از یکدیگر دور کند که سران و ملت‌های کشورهای اسلامی باید با هوشیاری بیشتر با توطئه های ساخت دست جبهه غربی- عبری برخورد کنند.

عناصر وهابی گروهک تروریستی سوری در شنیع‌ترین اقدام هتاکانه خود، با حمله به مرقد مطهر “حجر بن عدی”،‌ صحابه جلیل القدر پیامبر اکرم (ص) و علی(ع) ضریح آن صحابی جلیل‌القدر را تخریب و پیکر او را به سرقت بردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.