خطبه های نماز جمعه ساوه

به گزارش مرکزی دیلی خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدˈحسین تقویˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته ساوه، با اشاره به آغاز تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان تامین اجتماعی، افزود: بدلیل پرداخت حقوق و پاداش های غیرقانونی، یکی از سرمایه دارترین سازمان ها به ورشکستگی نزدیک شده است.

وی بیان کرد: انجام این کار خطای بزرگ و اقدامی ظالمانه است که دل هر انسانی را به درد می آورد چون این سازمان باید برای رفاه مردم خدمت کند.

حجت الاسلام تقوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن ۱۶ آذر(روز دانشجو)، گفت: دانشجو باید در برابر سرنوشت خود و جامعه بینش داشته باشد و برای پیشرفت کشور با انجام کارهای علمی و پژوهشی تلاش کند.

وی اظهار کرد: اساس حرکت سیاسی دانشجو مخالفت با بیگانه و داشتن آگاهی سیاسی است.

امام جمعه ساوه در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از بانوان برگزار کننده مانور فرهنگی حجاب و عفاف در ساوه، گفت: این راهپیمایی با هدف پاک کردن جامعه از بدحجابی برگزار شد.

وی در ادامه به وجود برخی ناهنجاری ها در جامعه اشاره و بیان کرد: برخی افراد خودرو را حریم شخصی دانسته و با صدای ناهنجار آهنگ های مبتذل و بدحجابی باعث تشویش فضای جامعه می شوند که این امر نیازمند برخورد قانونی است.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به بارش نزولات آسمانی طی چند روز اخیر در کشور، گفت: این رحمت الهی بخصوص برای شهرستان ساوه که مشکل کم آبی داشت، بسیار ضروری بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.