اجرای نمایش «سقاخانه اسماعیل طلا» در پارک‌های اراک

نماینده بنیاد امام رضا (ع) در استان مرکزی از اجرای نمایش «سقاخانه اسماعیل طلا» همزمان با هفته فرهنگ رضوی این استان در پارک‌های اراک خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، علیرضا حاج علی بیگی، نماینده بنیاد امام رضا (ع) در استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، ضمن اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته فرهنگ رضوی استان مرکزی، نمایش پرده‌خوانی «سقاخانه اسماعیل طلا» در پارک‌های اراک اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که این نمایش در سه پارک اجرا می‌شود، افزود: در دومین روز از این هفته نمایش مذکور در پارک امیر کبیر و جنب مجسمه امیر‌کبیر با حضور محبان امام رضا (ع) برگزار شد.

نماینده بنیاد امام رضا (ع) در استان مرکزی ادامه داد: این نمایش روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه نیز ساعت ۱۸ در پارک‌های آزادی و پارک مقابل مسجد امام‌جواد (ع) اجرا خواهد شد.

حاج علی بیگی با بیان این‌که طی این هفته استان مرکزی معطر به عطر رضوی شد، اظهار کرد: مرکز کلان شهر اراک نیز به ده‌ها حدیث رضوی آراسته شد.

وی همچنین به برگزاری محفل شعر رضوی در شهرستان شازند اشاره کرد و گفت: محفل شعر رضوی نیز با حضور ۱۸ شاعر از سراسر استان برگزار شد.

نماینده بنیاد امام رضا (ع) در استان مرکزی با اشاره به این‌که عنوان سومین روز از هفته فرهنگ رضوی ولایت و امامت، رکن رکین آموزه‌های رضوی بود، تصریح کرد: پنچ عنوان برنامه نیز در شهرستان خمین برگزار شد.

حاج علی بیگی با بیان اینکه عنوان چهارمین روز از هفته فرهنگ رضوی استان مرکزی حماسه سیاسی و اقتصادی با تاسی به سیره رضوی است، ابراز امیدواری کرد: برنامه‌های این هفته بستر مناسبی در راستای انس و الفت هر چه بیشتر مردم استان با علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.