استاندارد سازی سامانه گرمایشی ۹۰ درصد کلاس‌های استان مرکزی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: سامانه گرمایشی ۹۰ درصد کلاس‌های این استان امسال استانداردسازی شد.

«جواد لنجابی» افزود: استانداردسازی سامانه گرمایشی کلاس‌های مدارس استان مرکزی با اعتباری بالغ بر سه‌هزار میلیارد ریال انجام شد و تا پایان سال جاری جشن برچیدن بخاری‌های گازسوز غیراستاندارد در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد ریال امسال برای تعمیر سرویس‌های بهداشتی مناطق پانزده‌گانه آموزش و پرورش استان مرکزی اختصاص یافته‌است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی، تعمیرات اساسی مدارس استان را از جمله برنامه‌های این اداره‌کل عنوان کرد و گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال منابع مالی امسال برای تعمیر اساسی مدارس استان اختصاص یافته و اجرای این طرح در سطح مدارس در حال انجام است و تا مهرماه به اداره‌کل آموزش و پرورش استان تحویل می‌شود.

لنجابی گفت: آسفالت مدارس استان مرکزی از دیگر اقدامات اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز این استان است و با توجه به سطح بالای محوطه مدارس استان، بر اساس اولویت‌بندی تاکنون حدود ۵۵ هزار مترمربع از سطح مدارس آسفالت شده‌است.

وی، با یادآوری نزدیک شدن به فصل پاییز و آغاز بارندگی‌ها در استان مرکزی، گفت: هم‌اکنون حدود ۸۰ هزار مترمربع از پشت بام‌های مدارس استان با اعتباری بالغ بر ۱۱۶ میلیارد ریال ایزوگام شده‌است.

گروه نوسازی مدارس استان مرکزی در سال ۱۳۵۵ شکل گرفت و در سال ۱۳۷۱ از گروه به‌ مدیریت و در سال ۱۳۷۷ از مدیریت به اداره‌کل تبدیل شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.