سامانه «راوی» بهترین همراه زائران در طرح اربعین

محمدرضا یحیائی رئیس اداره مسافر این اداره کل استان مرکزی گفت:بمنظور برنامه‌ریزی سفرهای اربعین و کسب اطلاعات لازم از مبدأ تا مقصد و جهت سهولت در استفاده از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی، سامانه «راوی» سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به آدرس Https://Ravi.rmto.ir در سفرهای اربعین بهترین همراه برای زائران است.

وی افزود: با قابلیت های هوشمند ایجاد شده در این سامانه، زائرینی که با ناوگان حمل و نقل عمومی قصد عزیمت به سفر اربعین حسینی دارند برای برنامه‌ریزی سفر و سهولت در بازگشت به شهر خود می‌توانند تاریخ بازگشت و پایانه مرزی مورد نظر خود را در این سامانه به ثبت برسانند تا ناوگان مورد نیاز برای زوار تأمین و فراهم گردد.

به گفته یحیائی این سامانه با تحلیل داده‌های ثبت شده و بررسی ظرفیت پایانه‌های مرزی در نظر دارد تا با سنجش میزان تقاضا ناوگان مورد نیاز را اعلام کند تا خدمات رسانی مطلوبی به زائران ارائه گردد.

وی خاطرنشان کرد: از قابلیت های دیگر این سامانه می‌توان به کسب اطلاع از آخرین شرایط جوی و آب و هوایی تمامی پایانه‌های مرزی و شهرهای زیارتی کشور عراق اشاره کرد.

درج مهم‌ترین اخبار طرح اربعین و نظرسنجی عمومی از دیگر خدمات این سامانه است که رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به آن اشاره کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.