افتتاح خانه محیط زیست هپکوی اراک

خانه محیط زیست واحد تولیدی هپکوی اراک روز سه‌شنبه با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی و مدیران و کارکنان این واحد تولیدی افتتاح شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی در این آئین ضمن تقدیر از مسئولان هپکو به دلیل ایجاد خانه محیط زیست و توجه به مسائل زیست محیطی گفت: هدف از ایجاد خانه‌های محیط زیست برقراری ارتباط میان صنعت و محیط زیست است

یوسف یوسفی افزود: به طور معمول، واحدهای تولیدی و صنعتی دارای واحد Hse هستند و از سالیان قدیم، مباحث بهداشتی و سلامت مورد توجه بوده اما حوزه محیط زیست کمتر مورد توجه یا مغفول مانده بوده است.

وی تاکید کرد: اکنون سیاست سازمان حفاظت محیط زیست، مردمی سازی و تعامل و هم افزایی بیشتر صنعت و دستگاه‌های اجرایی و صنایع از طریق ایجاد خانه‌های محیط زیست است و با توجه به این مهم می توان‌گام‌های موثرتری در راستای رفع مشکلات در ارتباط فضای سبز، پساب و پسماند و آلودگی هوا و مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه صنعت است برداشت و سطح ارتباطات را افزایش داد

مدیرعامل واحد تولیدی هپکو نیز گفت: این واحد تولیدی به عنوان صنعت سبز مطرح است و به همین سبب توجه به مسائل زیست محیطی در اولویت اقدامات قرار گرفته است.

علیرضا کاظمی تاکید کرد: در ۲ سال گذشته تلاش‌های زیادی در راستای نگهداری و توسعه فضای سبز و توجه به مباحث آلایندگی و تصفیه‌های پساب آب صابون انجام شده و امید است این واحد تولیدی و سایر صنایع دیگر استان روز به روز نسبت به مسائل زیست محیطی توجه بیشتری داشته باشند.

وی گفت: باید با برگزاری دوره‌های آموزشی و افزایش تبلیغات و اطلاع رسانی نسبت به افزایش آگاهی پرسنل در راستای توجه به مسائل زیست محیطی گام‌های مؤثری برداشت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.