ضرورت جلوگیری از حاشیه‌سازی در انتخابات

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: حاشیه‌سازی در حوزه‌های مختلف به خصوص انتخابات می‌تواند تاثیر منفی ایجاد کند و باعث اختلاف بین دولت و مجلس شود.

«محمدحسن آصفری» افزود: باید جلوی حاشیه‌سازی‌ها گرفته شود تا دولت و شورای نگهبان، انتخابات پیش رو را در آرامش برگزار کنند.

وی بیان کرد: همچنین باید تلاش شود تا مشارکت مردم در انتخابات بالا رود، زیرا هرچه این مشارکت افزایش یابد، قدرت چانه‌زنی در پشت میز مذاکرات و عرصه‌های بین‌المللی بیشتر می‌شود و در این راستا رسانه‌ها، دولت و همه باید کمک دهند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه باید تلاش کنند با هر سلیقه‌ای در انتخابات حضور پررنگ و بیش از گذشته داشته باشند که این امر می‌تواند پیامی مهم برای مردم جهان باشد که ملت ایران پای انقلاب، نظام و ولایت ایستاده‌اند و ذره‌ای از آرمان‌های خود عدول نخواهند کرد.

آصفری اظهار کرد: دستگاه‌ها باید تلاش کنند و خدمات بهتری به مردم ارایه دهند تا رضایتمندی در جامعه افزایش یابد و نسبت به کاهش قیمت‌ها اهتمام ویژه صورت گیرد.

وی گفت: افزایش تورم می‌تواند موجب نارضایتی در مردم شود و باید جلوی آن گرفته شود و از اقدامات خودسر برخی از دستگاه‌ها که موجب نارضایتی مردم می‌شود، پرهیز شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.