سلامت کلیدواژه مهم برگزاری انتخابات پیش‌رو است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: سلامت کلیدواژه برگزاری انتخابات پیش‌رو است که با دقت تمام دنبال می‌شود.

« بهنام نظری» روز چهارشنبه در نشست با مسئولان روابط عمومی فرمانداری شهرستان‌های استان مرکزی در اراک، افزود: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پیش‌رو است و هر فردی که خود را بسیجی می‌داند باید برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم تلاش کند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب چهار مولفه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را برای برگزاری انتخابات بیان فرمودند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: حفظ سلامت انتخابات به عنوان مهمترین اصل، در استان مرکزی تضمین می‌شود.

نظری اظهار کرد: این قول داده می‌شود که در استان مرکزی از تک‌تک آرای مردم حفاظت می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: زحمات زیادی در مجموعه دولت کشیده می‌شود، اما اطلاع‌رسانی‌ها به اندازه کار انجام شده نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: روابط عمومی‌ها یک مجموعه موثر و اثرگذار در معرفی تلاش دستگاه‌های اجرایی و کمک به ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات دولت هستند.

نظری اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید در اطلاع‌رسانی خدمات دستگاه‌ خود به مردم و جامعه هدف، نقش آفرین باشند.

وی تاکید کرد: روابط عمومی‌ها نباید خود را از آموزش جدا ببینند و در مسیر امیدآفرینی و گزارشات امیدبخش به جامعه بکوشند و تلاش مضاعفی به کار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: فرماندارانی که نیروی روابط عمومی ندارند باید به هر شکل ممکن، حتی مامور از دستگاه دیگر، این ظرفیت را فعال کنند.

نظری گفت: عدم وجود روابط عمومی در هر نهاد و دستگاه، قطع همه راه‌های ارتباطی یک سازمان ناظر با مجموعه‌های بیرون است.

وی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید از امکانات و تجهیزات مناسب برای انتقال پیام، برخوردار باشند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.