راه اندازی اولین کلینیک تخصصی درمان زخم استان مرکزی

رییس بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک گفت: اولین کلینیک تخصصی درمان زخم غرب کشور در این بیمارستان راه‌اندازی شد.

دکتر «رضا شجاعی» افزود: این مرکز با هدف ارایه خدمات تخصصی به بیماران مراجعه کننده به علت ابتلا به انواع زخم، راه‌اندازی شد.

وی بیان کرد: در این کلینیک ارایه خدمات به انواع زخم شامل جراحی، دیابت، سوختگی کمتر از ۲۰ درصد و زخم‌های سرطانی ارایه می‌شود.

رییس بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک گفت: انواع زخم با هر منشأ با روش‌های مختلف درمانی، توسط کادر مجرب در این مرکز درمان می‌شود.

دکتر شجاعی افزود: در این کلینیک با وکیوم‌تراپی که شیوه جدیدی است، دستگاه مورد نظر، فشار منفی در ناحیه زخم ایجاد و با مکش، ترشحات جمع‌آوری و خون‌رسانی به زخم انجام می‌شود.

وی بیان کرد: ظرفیت پذیرش روزانه در این کلینیک ۶ نفر پیش‌بینی شده و در صورت تامین نیروی انسانی، امکان افزایش ظرفیت با توجه به امکانات وجود دارد.

رییس بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک گفت: ارایه خدمات در کلینیک زخم این بیمارستان با تعرفه دولتی از ۶۰۰ تا ۶ میلیون ریال تعیین شده است.

دکتر شجاعی افزود: مراجعه‌کنندگان برای دریافت ارایه خدمات این کلینیک با شماره ۴ – ۰۸۶۳۶۷۵۰۰۱ و با شماره داخلی ۳۵۴ در روزهای زوج هر هفته با بیمارستان آیت‌الله خوانساری تماس بگیرند.

بیمارستان آیت الله خوانساری اراک به عنوان مرکز مادرتخصصی درمان سرطان استان مرکزی و غرب کشور مطرح است که خدمات شیمی درمانی و پرتودرمانی به بیماران ارایه می‌کند.

استان مرکزی با یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت با ۱۲ شهرستان دارای ۲۰ بیمارستان فعال با یک هزار و ۹۴۵ تخت مصوب و ۷۵۰ تخت فعال در قالب ۸۵ بخش درمانی است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.