پایان قدرت نمایی اراذل و اوباش مسلح در اراک

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی، از پایان قدرت نمایی یک اراذل و اوباش مسلح در شهر اراک خبر داد.

سرهنگ « احمدرضا چگینی» روز شنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: در پی وقوع یک فقره نزاع و قدرت نمایی با سلاح گرم توسط یکی از اراذل و اوباش شرور و سابقه‌دار، با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد، این فرد از اراذل و اوباش سابقه‌دار و شناخته شده است که با قدرت نمایی با سلاح گرم و سرد، عربده کشی، اقدام به زورگیری، تهدید، ایجاد رعب و وحشت و زخمی کردن یکی از شهروندان اراکی کرده بود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی لازم بر روی این پرونده، سرانجام عامل اصلی این درگیری‌ها را که در مخفیگاهش پنهان شده بود، شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ چگینی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم شرور موفق به کشف سه قبضه سلاح کمری، چهار تیغه خشاب، ۵۴ فشنگ و مقادیری مواد مخدر شدند.

وی با بیان اینک، برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت اجتماعی قاطع است، عنوان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.