برخورد قاطع و بدون مماشات با عاملان حرمت‌شکنی روز تاسوعا در اراک

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس کل دادگستری استان مرکزی اعلام کردند: با عاملات هتک حرمت و هنجار شکنان روز تاسوعای حسینی در آرامستان اراک برخورد قاطع و بدون مماشات می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در این اطلاعیه آورده است: مردم استان معتقد و انقلابی هستند و بروز رفتار هنجارشکنانه در روز تاسوعای حسینی سبب جریحه‌دار شدن عواطف عمومی شده لذا برخورد با عوامل این اقدام یک مطالبه عمومی است.

بهنام نظری ادامه داده است: رفتار هتاکانه را از هیچ فرد و جریانی نمی‌پذیریم چه برسد این هتاکی نسبت به فرزند خانواده شهدا یا ایثارگری که همه ما و ملت بزرگ ایران خود را مرهون و مدیون جانفشانی پدر ایشان می‌دانیم، باشد.

وی افزوده است: قطعاً با محوریت مرجع قضایی برخورد قاطعی با خاطیان و عوامل حرمت شکنی در روز تاسوعا و هتاکی به این فرزند خانواده ایثارگر و شاهد، خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی هم در این اطلاعیه آورده است: مسلمانان در ایام محرم عزادار اباعبدالله الحسین(ع) هستند و حتی غیرمسلمانان در این روز حرمت نگه می‌دارند اما هتک حرمتی که در روز تاسوعا صورت گرفت باعث تأسف و تأثر است.

حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی ادامه داده است: دستگاه قضایی در جلسه‌ای با حضور ضابطین و دستگاه‌های نظارتی اقداماتی را انجام داده است و شعبه و قاضی ویژه‌ای برای رسیدگی اختصاص داده است.

وی افزوده است: حرمت شکنان شناسایی شده‌اند و به محض وصول گزارش، برخورد قاطع صورت می‌گیرد و نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.