اجرای رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در استان مرکزی

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی سه، همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار« محمد گودرزی » روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: مرحله سوم رزمایش جهادگران فاطمی از فردا (سه‌شنبه) دهم تا ۱۹ مردادماه جاری به مدت ۱۰ روز همزمان با دیدار تاریخی رهبر معظم انقلاب با جهادگران و بسیج سازندگی، در استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جهادگران در این رزمایش به صورت گروه‌های تخصصی در مناطق کم‌برخوردار خدمات درمانی، اقتصادی، علمی، آموزشی، فرهنگی، عقیدتی و عمرانی به مردم حاشیه شهرها و مناطق محروم و روستاهای محروم ارایه می‌دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی سه، به منظور هم‌افزایی و نمایش گسترده فعالیت‌ گروه‌های جهادی، گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر حرکت‌های جهادی در سطح جامعه و نیز گسترش خدمت رسانی و ایجاد برابری اجتماعی و حمایت از اقشار کم‌برخوردار اجرا می‌شود.

سرهنگ گودرزی افزود: در این رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی اقشار مختلف، با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار اعزام می شوند.

وی ادامه داد: ۳۵۰ گروه جهادی در این مرحله از رزمایش جهادگران فاطمی، در ۱۲ عرصه خدمت‌رسانی می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی یاد آور شد: اکنون ۲۹ هزار جهادگر در طول سال و به مناسبت‌های مختلف در سطح استان خدمت‌رسانی و امیدآفرینی را برعهده دارند و حضور جهادگران در ایام مختلف سال در مناطق محروم و خدمت‌رسانی بی‌منت به ولی‌نعمتان انقلاب موجب افزایش اعتماد و تزریق روحیه امید در بین مردم می‌شود.

یک هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی فعال است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.