قدردانی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از اقدامات دستگاه‌های امنیتی کشور

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی از اقدامات سربازان گمنام دستگاه‌های امنیتی در کشف و شناسایی شبکه گسترده تروریستی صهیونیستی قدردانی کرد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در این پیام آورده است: اخبار امیدبخش و مسرت‌آفرین پیروزی‌های، پیاپی سربازان خدوم و گمنام امام زمان (عج) در کشف، شناسایی و دستگیری اعضای شبکه گسترده تروریستی صهیونیستی موجبب مباهات و مسرت و همچنان موید اقتدار و اشرافیت دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور است.

در ادامه این پیام تاکید شده است: در این عملیات‌ها، تجهیزات پیشرفته از جمله بیش از ۴۰ بمب از این عناصر خیانت پیشه کشف شد و نیز افشای ماهیت و چهره صهیونیستی عنصر پلید “سلوان مومیکا” عامل هتاک به قرآن کریم در سوئد نیز شناسایی شد.

این پیام می‌افزاید: کشف شبکه جاسوسی بهائیت در استان گیلان با اقدام مشترک مجاهدان گمنام وزارت اطلاعات و سپاه در روزهای اخیر، به ویژه سربازان جهادگر وزارت اطلاعات در ایجاد امنیت پایدار و ایثار مجاهدان گمنام، مرهون جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌ آنان است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این پیام ادامه داده است: اینجانب ضمن عرض تبریک، این دستاوردها و توفیقات اخیر به امت انقلابی ایران اسلامی، خاصه به عزیران مخلص و ایثارگر جامعه اطلاعاتی کشور و به ویژه سربازان گمنام وزارت اطلاعات، آنان مصداق بارز «هُمْ مِنْ عِدَّه فِی الْأَرْضِ مَجْهُولُونَ وَ فِی السَّمَاءِ مَعْرُوفُونَ» در کلام گهر بار حضرت مولی الموحدین علی (ع) هستند.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، اعضای بزرگترین شبکه تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی در ۶ استان بازداشت شدند.

وزارت اطلاعات روز دوشنبه (دوم مردادماه) در اطلاعیه‌ای نوشت: اعضای شبکه‌ گسترده‌ تروریستی که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان و مازندران را داشتند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان‌های مذکور شناسایی و بازداشت شدند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.