رقابت پنج‌هزار و ۵۱۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان مرکزی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی گفت: پنج ‌هزار و ۵۱۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش این استان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

«نوربخش عسکری» افزود: این آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز است که از ساعت‌ ۷:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۱۲ مردادماه جاری همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: سهیمه استخدامی استان مرکزی ۴۷۱ نفر در رشته شغلی دبیری و ۴۱ نفر نیز در رشته شغلی هنرآموز تعیین شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی ادامه داد: آزمون استخدامی اداره‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی در شهرهای اراک (هشت حوزه)، ساوه (چهار حوزه) و در خمین (یک حوزه) انجام می‌شود.

عسکری عنوان کرد: از مجموع شرکت‌کنندگان استان مرکزی در این آزمون، چهار هزار و ۸۲ نفر زن و یک‌هزار و ۴۳۰ نفر مرد است.

وی گفت: در شهرستان اراک سه‌هزار و ۵۹۰ نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند که ۲ هزار و ۶۷۰ نفر از آنها زن و ۹۲۰ نفر مرد است، در شهرستان ساوه یک‌هزار و ۳۱۸ نفر شامل ۹۷۲ نفر زن و ۳۴۶ نفر مرد رقابت دارند، در حوزه امتحانی شهرستان خمین ۶۰۴ نفر شرکت کرده‌اند که ۴۴۰ نفر زن و ۱۶۴ نفر مرد است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته و همکاری مراکز دانشگاهی در استان ،محل برگزاری آزمون استخدامی در مرکز استان، دانشگاه اراک است، در شهرستان ساوه موسسه آموزش عالی انرژی و اداره آموزش و پرورش این شهر و در شهرستان خمین در دانشگاه پیام نور مرکز این شهر است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است و در این استان ۲هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی وجود دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.