ارایه خدمات ارزان قیمت هدف فدراسیون پزشکی ورزشی ایران است

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی ایران گفت: ارایه خدمات مناسب، سریع و ارزان قیمت، هدف و اولویت مهم فدراسیون پزشکی ورزشی ایران است.

«سید اشکان اردیبهشت» روز سه‌شنبه در نشست مجمع انتخاباتی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی در اراک، افزود: این مهم از ۲ سال گذشته در فدراسیون پزشکی ایران با جدیت دنبال شده است.

وی بیان کرد: در آیین‌نامه جدید، شرایطی فراهم شده تا قسمت بیشتری از هزینه‌ها توسط فدراسیون پوشش داده شود.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی ایران ادامه داد: امروز یک جراحی رباط صلیبی در بخش خصوصی ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون ریال در تهران هزینه دارد، اما فدراسیون شرایطی را فراهم کرده که هزنیه ورزشکار به کمتر از ۲۰ میلیون ریال برسد.

اردیبهشت اظهار کرد: وظیفه فدراسیون پزشکی تنها پوشش هزینه درمانی نیست بلکه به دنبال رفاه حال بیشتر ورزشکاران است و پوشش پزشکی مسابقات را نیز برعهده دارد.

وی اظهار کرد: تمرکززدایی یکی از وظایفی است که باید با جدیت دنبال شود، توانمندسازی شهرستانی باعث توانمندسازی استان‌ها و در نهایت توانمندسازی بیشتر فدارسیون می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هم در این نشست گفت: هیات پزشکی ورزشی نسبت به هیات‌های دیگر رسالت و وظیفه سنگین‌تری برعهده دارد و به نوعی هیات پشتیبانی است.

«مسعود پیرایش» افزود: هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی حدود یک سال با سرپرست اداره شد و چند مرتبه برگزاری مجمع به تعویق افتاد و امید است با انتخاب رئیس آن، خدمات مناسب‌تری به جامعه ورزشی استان ارایه شود.

دکتر «روح الله سهرابی» با کسب ۱۷ رای به عنوان رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان مرکزی به مدت چهار سال انتخاب شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.