نیاز شرکت هپکو اراک به ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش

عضو هیات مدیره شرکت هپکو اراک گفت: این شرکت برای تولید ۶۰۰ دستگاه به ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، داریوش رحمت نژاد روز سه‌شنبه در جریان بازدید خبرنگاران از شرکت هپکو اراک، افزود: همچنین این شرکت قراردادی با معادن برای تولید یک‌هزار دستگاه در دستور کار دارد.

وی بیان کرد: برای رسیدن به تولید ۶۰۰ دستگاه باید ۱۵۰ نیرو جذب شود.

عضو هیات مدیره شرکت هپکو اراک گفت: این شرکت در سال‌های اخیر با چالش‌هایی در حوزه تولید، بازار و واردات محصولات دست دوم مواجه بوده است.

رحمت نژاد واردات ماشین‌آلات راهسازی دست دوم و عدم آشنایی معادن و صنایع کشور با ظرفیت‌های شرکت هپکو را از مهمترین چالش‌ها و مشکلات این واحد تولیدی عنوان کرد و اظهار کرد: از اصحاب رسانه انتظار می‌رود نسبت به معرفی توانمندی‌های این واحد تولیدی اقدام کنند.

وی، بزرگترین سرمایه شرکت را نیروی انسانی دانست و بیان کرد: تجهیزات و ماشین‌آلات در شرکت سرمایه محسوب نمی‌شود بلکه سرمایه مهم شرکت، نیروی انسانی است.

عضو هیات مدیره شرکت هپکو اراک گفت: تامین اجتماعی همه بدهی شرکت را تهاتر کرد و شرکت از درآمد خود حقوق پرسنل می‌دهد و در یک سال گذشته، هیچ پولی از تامین اجتماعی دریافت نکرد.

هپکو در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار با هدف مونتاژ ماشین آلات راه سازی در اراک تاسیس و از سال ۱۳۵۴ شروع به فعالیت کرد.

هپکو ۲۵ نوع ماشین آلات راه‌سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می‌کند که هشت نوع از محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی چون ژاپن، آلمان، سوئد تولید می‌شود.
شرکت هپکو در اوج پیشرفت و بالندگی در سال ۱۳۸۵ به بخش خصوصی واگذار شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.