بهره برداری از ۶۴۰ پروژه عمرانی در هفته دولت در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، ˈشکرالله حسن بیگیˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۳۷۸ عنوان از این پروژه ها توسط دستگاههای اجرایی، ۲۲۳پروژه توسط بخشداریها و دهیاریها و ۳۹ پروژه توسط فرمانداریها و شهرداریها اجرا شده است.

وی توضیح داد: با اجرای این پروژه ها در زمینه های صنعتی، کشاورزی، راه ، شهرسازی، آب ،برق، گاز و خدمات ، یکهزار و ۳۷ فرصت شغلی جدید در استان مرکزی ایجاد شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: بیش از یکصد هزار خانوار استان مرکزی معادل یک سوم جمعیت این خطه از مزایای پروژه های آماده بهره برداری برخوردار می شوند.

حسن بیگی خاطرنشان کرد: ستاد گرامیداشت هفته دولت استان مرکزی در ایام این هفته با حضور مقامات ارشد استان مرکزی برنامه های متنوعی را در شهرستانهای استان مرکزی تدارک دیده که علاوه بر افتتاح طرح های عمرانی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری نشست شورای اداری و بهره مندی از نگاه کارشناسی و نقادانه نخبگان فکری و اجتماعی و اقتصادی را شامل می شود.

وی اظهار کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه عملکرد قوه مجریه و شنیدن نگاه و نظر مردم در خصوص برنامه های دولت است که باید به نحو شایسته از آن بهره گرفته شود.

دوم تا هشتم شهریورماه، هفته دولت نامیده شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.