قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از حماسه مردم در راهپیمایی روز قدس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور و حماسه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

 

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با صدور بیانیه‌ای به شرح زیر از حضور پرشور و حماسه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

خلق حماسه حضور پرشور و گسترده مردم مومن و انقلابی استان مرکزی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، به عرصه نمایش وحدت، انسجام و اتحاد اسلامی و اعلان حمایت همه جانبه از آرمان‌های فلسطین و قدس شریف مبدل شد.

تظاهرکنندگان در این راهپیمایی با شکوه بر دشمن مسلمین، صهیونیست غاصب فریاد برآوردند؛ مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و ندای آزادی و رهایی بیت المقدس به عنوان اولین قبله مسلمین جهان و قلب تپنده اسلام که جغرافیایی به وسعت قلوب تمامی شیعیان دارد، سر دادند و تعلق قدس به جهان اسلام را با بانگ رسای تکبیر‌های خود به گوش جهانیان رساندند.

مردم مومن و انقلابی بار دیگر با لبیک به ندای، ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی، همبستگی خود را با مردم مسلمان، مظلوم و بی دفاع فلسطین مقاوم فریاد زدند و پس از گذشت چهار دهه از ابتکار معجزه آسای حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه) بر آرمان قدس شریف مهر تایید دیگری زدند.

در این روز حماسی اقشار مردم در جای جای استان مرکزی بار دیگر هم صدا و همراه با ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی به استقبال روز جهانی قدس شتافتند و موج خشم و نفرت و انزجار ملت‌های آزاده و بیدار جهان اسلام از فزون‌طلبی و سلطه‌گری استکبار جهانی به ویژه در راس آن آمریکای ام‌الفساد و اسراییل غاصب را به نمایش درآورند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، از خلق حماسه شکوه و عظمت اقشار مختلف مردم بیدار و همیشه در صحنه استان مرکزی به خصوص علما و روحانیون، دانشجویان و دانش آموزان، اساتید و فرهنگیان، اصناف و بازاریان، اصحاب رسانه و خبرنگاران، صدا و سیما، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تقدیر و تشکر نموده و قدوم پر مهر مردم مومن و روزه‌دار را برای حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس ارج می‌نهد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.