پیشرفت بالای نود درصد طرح بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) در بخش فیزیکی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از تابناک مرکزی، نماینده مردم شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید، گفت: خوشبختانه در بازدید امروز و بر اساس گزارش متولی سلامت استان، در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه به بالای ۹۰ درصد رسیده که جای بسی خوشحالی است.
علی اکبر کریمی افزود: در خصوص تامین و تزریق منابع مالی پروژه نیز با پیگیری های مسئولان امر از ۴۰۰ میلیارد تومان مصوب سفر رئیس جمهور به اراک، بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان به پروژه تزریق شده و از ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی تصویب شده، رقم قابل توجهی پرداخت شده است.
وی تاکید کرد: مقرر شد با توجه به گرم شدن و مناسب شدن شرایط آب و هوایی، پیمانکار تعداد کارگران فعال را افزایش دهد تا هرچه زودتر این پروژه به سرو سامان برسد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: این پروژه در یک سال گذشته با پیگیری های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار مرکزی و سایر مسئولین پیشرفت قابل قبولی داشته است و در حال حاضر از نظر مالی مشکلی نداریم و برای تکمیل ۱۰ درصد باقیمانده این پروژه، زمان لازم است.
دکتر امانی افزود: پس از اتمام مرحله ساخت و ساز این پروژه، مرحله ی تست و تجهیز و چک کردن امنیت سلامت این مرکز انجام و سپس اقدام به پذیرش و بستری کردن بیماران خواهیم کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.