برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی قرآنی

مسئول دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی از آغاز مرحله دوم کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی قرآنی در آینده‌ای نزدیک در این استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مرحله نخست کارگاه‌ آموزش مهارت‌های زندگی قرآنی ماه گذشته در شهرهای دلیجان، خمین و محلات با عنوان قرآن و خانواده به صورت موفق برگزار شد که مرحله دوم این دوره‌ها به زودی آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری این دوره‌ها تأثیر به سزایی در نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در میان نخبگان قرآنی داشته و آنان به عنوان سردمداران عرصه دین و اندیشه می‌توانند پیام‌آوران و مبلغان خوبی برای دیگر اعضای جامعه باشند.

مسئول دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: این کارگاه‌ها در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و به ویژه در میان بانوان، جوانان، نوجوانان و آشنایی با مهارت‌های زندگی قرآنی برگزار می‌شود.

شفیعی با بیان اینکه قرآن باید از حاشیه به متن زندگی انسان‌ها کشیده شود، افزود: آشنایی با آموزه‌های قرآنی و کاربردی قرآن کریم در زندگی افراد جامعه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کارگاه‌های آموزشی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مسابقات قرآنی تلاوت و تسنیم قرآن کریم در آذر ماه سال‌جاری در استان مرکزی خبر داد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.