اخطار شهردار کلانشهراراک به پیمانکار ۵ تقاطع

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از صدای اراک، محمد ابراهیمک عباسی با بیان این مطلبکه قرارداد فی ما بین شهرداری کلان شهر اراک و شرکت مذکور  ۳۰ ام آبان ماه به پایان می رسد افزود: بر اساس همین قرارداد باید پیمانکار به تعهدات خود عمل کرده و کار را باسرعت بیشتری انجام دهد.
وی گفت: در حالی که اخیرا این پیمانکار تمام پروژه ها را نیمه کاره  رها کرده و به نوعی کارها را زخمی نموده است بنابراین نمی توان انتظار داشت که شهرداری هم مثل گذشته عمل کند.
به گفته شهردار کلانشهر اراک چنانچه پیمانکار ، شهر را به بازی بگیرد خلع پیمان می کنیم و قرارداد هم طبق قانون فسخ خواهد شد.
عباسی در پاسخ به اهداف ضرر و زیان  پیمانکار در خصوص فسخ قرارداد نیز گفت: این پیمانکار است که باید ضرر و زیان وارده به شهر و مردم اراک را پرداخت کند. و با توجهبه اتمام قرارداد با تسویه حساب پیمانکار، ضرر و زیان متوجه شهرداری نخواهد شد. و این شرکت مذکور است که قطعا زیان خواهد دید.

ممکن است بپسندید...

۳ دیدگاه

  1. اراکی گفت:

    امیدواریم حد اقل یک بار هم که شده از مسیولین شهر اراک کمی قاطعیت ومنطق مدیریتی ببینیم.

  2. یک گفت:

    آقایان مسولین تو رو خدا به داد مردم شریف ومظلوم اراک برسید این چه وضعی برا مردم درست کردید رفت آمد مشکل شده گرد و خاک ، گل ناشی از این طرح کزایی هم مزید بر علت شده چرا ی هم چنین پروژه ای بدون کارشناسی و تحقیق به این به اصطلاح شرکت واگذار شده بایستی شرکت مطروح و افراد خاطی پاسخگو باشند که ۱۰۰ البته نیستند

  3. محمد گفت:

    اگر جدی و پیگیر باشند ، حل میشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.