وزیر دادگستری: عملکرد فروش اموال تملیکی و گمرک استان مرکزی مطلوب است

وزیر دادگستری گفت: عملکرد اداره‌کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و گمرگ استان مرکزی مطلوب است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا، «امین‌حسین رحیمی» روز دوشنبه در جریان سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه به استان مرکزی، در بازدید از انبار اداره‌کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و گمرک استان مرکزی در اراک، افزود: نگهداری کالا در انبارهای این ۲ نهاد در وضعیت مطلوب و مناسب است که این مهم جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: وضعیت در این انبارها به صورت کامل مشخص است که چه کالایی از چه زمانی توقیف و چه رأی صادر شده است.

وزیر دادگستری اظهار داشت: همچنین کالاهایی که در مزایده فروش رفته و آماده واگذاری هستند به خوبی مشخص است.

رحیمی اظهار داشت: تنها کالاهای رسوبی مانده در انبارهای اموال تملیکی استان مرکزی، مربوط به پرونده‌هایی است که تعیین تکلیف نشده و از لحاظ قانونی اجازه فروش و واگذاری آنها وجود ندارد.

دیدار با تولیدکنندگان و صنعت‌گران، دیدار با اقشار مختلف مردم، شرکت در جلسه حل اختلاف و صلح و سازش، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان مرکزی، حضور در جلسه شورای اداری و همچنین بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع این مشکلات، از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به استان مرکزی است.

سایر مسئولان عالی قضایی که در سفر به استان مرکزی رئیس عدلیه را همراهی می‌کنند، هر کدام در نقاط مختلف این استان حضور دارند تا ضمن دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند و برای برطرف کردن مسایل قضایی و سایر مشکلات آن‌ها در حد مقدورات، اقدامات مقتضی را ترتیب دهند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.