معاون استاندار مرکزی: رسانه‌ها در تبیین مزایای طرح مولدسازی بکوشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: رسانه‌ها در تبیین مزایای طرح مولدسازی بکوشند و تلاش مضاعفی به کار گیرند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار ایرنا، «بهنام نظری» روز پنجشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی در اراک، افزود: تولید محتوا در راستای تبیین طرح مولدسازی توسط رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد و رویکرد فعالیت‌ها، امیدآفرینی باشد.

وی بیان کرد: مهمترین اولویت دولت سیزدهم حل مشکلات اقتصادی و رونق اقتصادی است و مولدسازی یکی از مصادیق مهم و اقدامات بزرگی است که دولت سیزدهم جرات اجرای آن را پیدا کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: عزم دولت سیزدهم در اجرای طرح مولدسازی جدی است و همه بویژه رسانه‌ها باید در اجرای کامل این طرح بزرگ مشارکت داشته باشند.

نظری اظهار کرد: اجرای این طرح، به سرمایه بزرگی برای تکمیل پروژه‌ها تبدیل می‌شود و لذا طرح مولدسازی موتور محرک حرکت دولت برای تکمیل پروژه‌ها است.

وی عنوان کرد: این طرح شکوفایی اقتصادی در پی دارد و بسیاری از مجموعه‌ها را از راکدی خارج می‌کند و چابک‌سازی را برای دستگاه‌ها رقم می‌زند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: رویکرد طرح مولدسازی مردم محوری است و دولت سیزدهم در راستای منافع مردم، شکوفایی اقتصادی و رونق تولید، حرکت شتابنده و جدی دارد.

نظری افزود: افزایش بهره‌وری و رشد اقتصادی راهبرد طرح مولدسازی است و شفافیت در اقتصاد را رقم می‌زند و از اتفاقات نامبارکی که در خصوصی‌سازی اتفاق افتاد، جلوگیری می‌کند.

وی عنوان کرد: دولت سیزدهم نگاه با اهمیت به مسئله بهداشت و درمان و آموزش و پرورش دارد و این ۲ دستگاه هرآنچه اموال مازاد خود را در طرح مولدسازی بگذارند، ۱۰۰ درصد آن به این دستگاه‌ها باز می‌گردد و در همان محل هزینه می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: بسیاری از اموال و اماکن در دستگاه‌های اجرایی وجود دارد که تنها در اختیار عده‌ای خاص است و با اجرای طرح مولدسازی این اموال و اماکن در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

نظری بیان کرد: زدودن محرومیت از مناطق محروم در راستای اجرای عدالت همه جانبه، مهمترین اولویت طرح مردمی و انقلابی مولدسازی است و دولت سیزدهم با قوت این طرح را اجرا می‌کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.