حسن بیگی:اعتبار لازم برای ساخت موزه دفاع مقدس استان مرکزی تخصیص داده شود

به گزارش مرکزی دیلی، شکراله حسن بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به بازدید از موزه دفاع مقدس استان همدان به همراه هئیت امنای ساخت موزه اظهار کرد: این بازدید یکی از مصوبات مربوط به یکی از جلسات برگزار شده بازدید از این باغ موزه بود که با همکاری بنیاد حفظ آثار این اتفاق شکل گرفت.

وی افزود: عزم و اراده جدی تمام مسئولان استان این است که با نهایت جدیت عملیات ساخت موزه دفاع مقدس را پیگیری کنند و به دنبال این هستند که با یاری یکدیگر سریعتر این روند را به بهره‌برداری نزدیک کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی تصریح کرد: تشکیل هئیت امنای ساخت موزه به ریاست استاندار مرکزی توانسته انسجام بیشتری به این پیگیری‌ها دهد.

حسن بیگی با اشاره به عدم تخصیص بودجه ملی گفت: در آخرین جلسه ای که در مورد پیگیری مربوط به روند تکمیل موزه و نیز بحث اعتبارات برگزار شد، مقرر گردید که مقدار که بودجه استانی تخصیص داده شد به همان میزان نیز منابع مالی ملی اختصاص داده شود که به سبب عدم تحقق بودجه ملی روند ساخت موزه با مشکلاتی مواجه گشت.

وی افزود:  ما باید برای پاسداشت خون شهدا کمک کنیم که هرچه سریعتر این موزه ساخته و به بهره‌برداری برسد و بتوانیم چیدمان وسائل فرهنگی تخصصی که برای آنها در نظر گرفته شده ایجاد و در معرض دید عموم قرار دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی تصریح کرد: البته در سنوات گذشته بهتر بود که با شرایط مالی مناسبی که در اختیار دولت و استان مرکزی بود به این بحث توجه ویژه‌ای می‌شد اما هم اکنون هم دیر نیست و باید با نگاه مسئولانه ای به دنبال پیگیری کار موزه دفاع مقدس استان باشیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.