اجرای قانون و عدم تردید دولت در حوزه بازنشستگان امری ضروری و قطعی است

رییس جمهور گفت: اجرای قانون در حوزه بازنشستگان امری ضروری و قطعی است و دولت در اجرای آن تردیدی ندارد همچنین دولت در تمام تصمیمات خود را موظف می داند به بازنشستگان به ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی توجه داشته باشد چراکه در دوران حساس زندگی خود، خدمت کرده‌اند و دولت نیز اجرای قانون و حمایت از بازنشستگان را مورد حمایت دارد.

به گزارش اخبار روزانه مرکزی،آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در نشست با خانواده شهدا، ایثارگران و نخبگان استان مرکزی در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری مرکزی در اراک افزود: اگر نگاه تحولی نباشد و به وضع موجود قانع باشیم، تحولی ایجاد نمی‌شود.

وی ادامه داد: شرایط اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه اکنون نیازمند تحول است، وضع موجود با وضع مطلوب فاصله دارد که باید فاصله بین این ۲ وضعیت را کم کرد.

رییس جمهور عنوان کرد: توفیقی برای بنده و همکاران است که در جمع فرهیختگان، خانواده‌های معظم شهیدان و نخبگان استان مرکزی هستم، نکات بسیار خوبی مطرح شد که مورد توجه است.

آیت‌الله رییسی اظهار داشت: ارتباط با نخبگان، خانواده شهدا نباید بسنده به این نشست‌ها شود، و این نشست‌ها شکل نمادین دارد و این ارتباط باید برقرار باشد بین دولت و چهره‌هایی که آنها دغدغه مردم را دارند.

وی افزود: ارتباط با اجتماعات نخبگان باید به عنوان یک غنیمت تلقی شود و این مهم همواره تاکید شده است.

رئیس جمهور استان مرکزی را استانی صنعتی عنوان کرد و گفت: باید زیرساخت های موجود فعال شود، نیمه فعال بودن صنایع پذیرفتنی نیست و برای اصلاح شرایط نیاز نیست واحد تولیدی ساخته شود، بلکه باید زیرساخت موجود و یا تحول در نوع مدیریت ایجاد شود.

وی تاکید کرد: در امر خصوصی سازی اقدامات نادرستی در کشور انجام شد و افراد فاقد توانایی، تبحر و انگیزه امور را در اختیار گرفتند و واحدهای تولیدی آسیب‌هایی را متحمل شدند و عقبگرد صنایع را شاهدیم و شمار کارگران کاهش و فعالیت خطوط تولید یکی پس از دیگری متوقف شد.

آیت الله رییسی توضیح داد: اجرای طرح خصوصی سازی ضروری است اما نباید به قیمت تاراج اموال دولت صورت گیرد اکنون این وضعیت خصوصی سازی را متوقف کردیم .

وی ادامه داد: هوای پاک حق مردم است و این حق باید صیانت شود و مسئولان باید در جهت احقاق حقوق مردم بیش از پیش تلاش کنند.

وی افزود: دولتمردان وظیفه دارند هوای پاک را برای مردم حفظ کنند و مسئله آلودگی ها به صورت جدی و نه بخشنامه ای انجام شود.

رییس جمهور گفت: به صورت جدی از فعالان اقتصادی می خواهم اجازه ندهند هوای این منطقه آلوده شود.

آیت الله رییسی خاطرنشان کرد: افتخار من این است که شب و روز آرام نداشته باشم و شان دولت خدمت به مردم بوده و برای این کار شب و روز و تعطیل نباید داشته باشیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.