پایه گذاری رشد تولید در سال ۱۴۰۱ در استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی فرزاد مخلص‌الائمه شامگاه گذشته، نهم فروردین‌ماه پس از بررسی خدمات نوروزی در شهرستان محلات، در نشستی با کارکنان فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: سال گذشته در حوزه‌های مختلف تعاونی، امنیتی، شوراها و مجموعه استان اتفاقات خوبی افتاد که بعضا در نوع خود کم‌نظیر بوده است.

وی ادامه داد: پایه رشد تولید در سال ۱۴۰۱ در استان مرکزی گذاشته شد که از منافع آن در سال ۱۴۰۱ بهره برده و در سال ۱۴۰۲ نیز بهره خواهیم برد.

وی افزود: از فرمانداران خواستیم تا در سال ۱۴۰۲ مسائل و مشکلات شهرستان‌ها را اولویت‌بندی کرده و موانعی که مانع از حصول شرایط ایده‌آل است را مشخص کنند و تلاش کنیم تعدادی از موارد اولویت‌دار را به هر نحو ممکن مرتفع کنیم.

مخلص‌الائمه مبنای اداره استان مرکزی را، نظام “مسئله‌محور نتیجه‌گرا” خواند و گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که مشکلات حل شده و مردم، نتیجه آن را حس کنند و این یکی از پیشرفته‌ترین مدل‌های حکم‌رانی در دنیا است.

وی ادامه داد: به منظور نظارت شهرستانی برای پایش خدماتی که به مسافران نوروزی در ایستگاه‌های مختلف و نوروزگاه‌های شهرستان ارائه می‌شود و مرور اقدامات و فعالیت‌های سال ۱۴۰۱ شهرستان در محلات حضور پیدا کردیم.

وی تصریح کرد: به منظور مروری بر برنامه‌ها و فعالیت‌ها با محوریت شعار سال، جلساتی با همکاران فرمانداری، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهرستان برگزار شد تا هماهنگی‌های لازم و ساز و کار یک حرکت پرتلاش و گام بلند را در سال ۱۴۰۲ انجام دهیم.

استاندار مرکزی افزود: امیدواریم با برگزاری جلسات دیگر بتوانیم سال خوبی را برای مردم شهرستان محلات همراه با شتاب بیشتر در اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها و تولید در شهرستان در بخش صنعت و کشاورزی داشته باشیم.

علی ساعدی، فرماندار شهرستان محلات نیز در این جلسه، رسالت اصلی فرمانداری در ارتباط با انتخابات مجلس شورای اسلامی را، برگزاری انتخاباتی سالم و بدون حاشیه خواند و گفت: مراحل اولیه کار در فرمانداری شهرستان محلات برای برگزاری انتخابات آغاز شده است و امیدواریم در اسفندماه شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور با حداکثر مشارکت باشیم.

وی با اشاره به تلاش‌های شهرداری شهرستان محلات بویژه در ایام نوروز، اظهار کرد: دستاوردهای به دست آمده در این شهرستان، حاصل تلاش، همکاری و همدلی تمامی دستگاه‌ها در سال گذشته بوده است.

به گزارش ایسنا، مخلص‌الائمه با شرکت در نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد فاطمیه شهرستان محلات در دیدار چهره به چهره با تعدادی از مردم، در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

پایه رشد تولید در سال ۱۴۰۱ در استان مرکزی گذاشته شد

استاندار مرکزی و هیئت همراه به همراه علیرضا سلیمی، نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره بنیاد شهید، شهردار و فرماندهی انتظامی شهرستان محلات، با حضور در منزل شهیدان عباس و حسین قدس، ضمن تشکر از استقامت خانواده شهدا، صبوری مادران شهدا را ویژگی بارز آنان دانست و با اهدای لوح به مادر شهدا، از ایشان قدردانی کرد.

پایه رشد تولید در سال ۱۴۰۱ در استان مرکزی گذاشته شد

استاندار مرکزی در این سفر که با همراهی مدیرعامل جمعیت هلال احمر و جمعی از مدیران هلال احمر استان مرکزی صورت گرفت، با حضور در پایگاه هلال احمر در ورودی شهرستان محلات، در جریان اقدامات جمعیت هلال احمر شهرستان محلات در ایام نوروز قرار گرفته و از اقدامات آنان تشکر کرد.

پایه رشد تولید در سال ۱۴۰۱ در استان مرکزی گذاشته شد

استاندار مرکزی از تلاش‌های مجموعه نیروی انتظامی و پرسنل راهور این شهرستان نیز تقدیر کرد.

پایه رشد تولید در سال ۱۴۰۱ در استان مرکزی گذاشته شد

مخلص‌الائمه در بدو ورود به شهرستان محلات، با حضور در یادمان شهدای گمنام شهرستان محلات، به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

پایه رشد تولید در سال ۱۴۰۱ در استان مرکزی گذاشته شد

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.