محمد حسین مقیمی در اراک: برجام راه حل تمام مشکلات نیست

ائم مقام وزیر کشور گفت: دولت طی سه سال اخیر در حوزه های مختلف گام های موثر برداشته که نادیده گرفتن این تحولات دور از انصاف است.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار مهر، محمد حسین مقیمی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری استان مرکزی در اراک اظهار داشت: در سیاست خارجی با برجام دنیا ما را به عنوان کشور دارای انرژی هسته ای پذیرفت.

وی افزود: اینکه انتظار داشته باشیم با برجام همه مشکلات کشور حل شود، غلط است ولی برجام سبب شد راه برای پیشرفت باز شده و معاملات اجباری با کشورهای خارجی به معاملات اختیاری تبدیل شود.

وی اظهارداشت: دولت تکالیفی بر عهده دارد و براساس قانون به طور شایسته در چارچوب سیاست های نظام و مصوبات مجلس شورای اسلامی حرکت می کند و احترام به قانون و اجرای قوانین سر لوحه کار دولت است.

مقیمی بیان داشت: این دولت می تواند ادعا کند که در زمینه مصوبات تطبیقی با مجلس نسبت به دولت های گذشته کمترین مغایرت را دارد.

وی افزود: دولت در حوزه امنیت داخلی، امنیت مرزها، تامین معیشت مردم، کاهش تورم از نرخ ۴۳درصد به ۱۰درصد، حوزه سلامت ، محیط زیست، سیاست خارجی و پیاده کردن اهداف اقتصاد مقاومتی موفق عمل کرده است.

مقیمی تصریح کرد: در حوزه سلامت ۱۱هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و هزینه های درمانی از ۷۰درصد به هفت درصد برای شهروندان و سه درصد برای روستاییان درنظر گفته شد که این روند با هدف ارتقای حوزه سلامت ادامه دارد.

وی اضافه کرد: دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی با قدرت وارد شده و استانداران در حوزه ماموریت خود به خوبی این مهم را دنبال می کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.