ایجاد فاصله بین مردم و نظام هدف دشمن از طراحی اغتشاشات بود

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان مرکزی گفت: ایجاد فاصله بین مردم و نظام مهمترین هدف دشمن از طراحی اغتشاشات در ماه‌های اخیر بود که با رهبری امام‌گونه مقام معظم رهبری با شکست مواجه شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرنگار ایرنا، «داود آذری» روز دوشنبه در نشست زیرساخت‌های ارتباطی حوزه انتخابیه خمین، افزود: اقدامات شاخص دولت سیزدهم برخلاف موانع بسیاری که در مسیر این دولت وجود داشت، موجب عصبانیت دشمنان نظام شد.

وی ادامه داد: توطئه دشمنان به نتیجه نرسید و امروز شاهد گشایش‌هایی در بخش‌های مختلف کشور هستیم.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان مرکزی ادامه داد: بر اساس توافقات شورای نگهبان و وزارت کشور، روز ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشخص شد.

آذری، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات را ضروری بیان کرد و افزود: بر اساس تجربیات گذشته توجه و آسیب‌شناسی در این زمینه برای برگزاری انتخابات لازم است و نباید به لحظه آخر موکول شود.
وی اظهار داشت: جامعه هدف در برگزاری انتخابات شامل مجریان و رای دهندگان هستند و شرایط حضور مردم در انتخابات تسهیل شود.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان مرکزی بیان کرد: در حوزه اجرای انتخابات زیرساخت‌های شهرستان‌ها با چشم‌اندازهای بررسی شرایط موجود، انتظارات و افق دید برای آینده و پیش‌بینی برنامه زمان‌بندی شده برای تحقق اهداف ضروری است.

آذری ادامه داد: در حوزه فناوری باید مشکلات تا آبان ماه سال آینده حل شود تا در زمان برگزاری انتخابات درگیر مسایل فناوری نشویم.

وی توضیح داد: برای تامین اعتبارات و امکانات موردنیاز و حق‌الزحمه عوامل اجرایی برگزاری انتخابات، تمهیداتی اندیشیده شده است.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان مرکزی اضافه کرد: برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در خمین از افتخارات این شهرستان است.

فرماندار خمین نیز در این نشست گفت: اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست و مشارکت مردم، برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرا مردم در هر انتخاباتی مورد تاکید است.

«حمید کمانکش» افزود: جمهوری اسلامی ایران در ادوار مختلف تبلوری از مردم سالاری دینی در نظام اسلامی را به نمایش گذاشته است و اتاق‌های فکر دشمنان برای انتخابات کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی با اشاره به سالروز صدور فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل بنیاد شهید، افزود: مشارکت مردم در انتخابات و صیانت از برگزاری انتخابات در امتداد مسیر شهدا است.

فرماندار خمین اظهار کرد: انتخابات به همه‌پرسی درباره نظام تبدیل شده است و برگزاری انتخابات مهمترین اقدام اجرایی فرمانداری است.

کمانکش یادآور شد: فرایند رای‌گیری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۰۵ شعبه خمین انجام شد که این شعب شامل ۵۴ شعبه شهری، ۵۱ شعبه روستایی، ۵۹ شعبه ثابت و ۴۶ شعبه مستقر است.

وی ادامه داد: ۵۲ شعبه ثابت شهری،۲ شعبه سیار شهری، هفت شعبه ثابت روستایی و ۴۴ شعبه سیار روستایی در انتخابات سال ۹۸ فعالیت داشتند.

فرماندار خمین گفت: ۱۸ شعبه شامل ۲ شعبه ثابت شهری، یک شعبه ثابت روستایی و ۱۵ شعبه سیار روستایی در بخش کمره این شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرایند رای گیری را انجام دادند.

کمانکش افزود: خمین رتبه سوم کشور در راستای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک را دارد و مشکلاتی نیز در بحث قطع اینترنت و کمبود تجهیزات داشت که رفع آنها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات خمین هم در ادامه این نشست گفت: نظارت بر انتخابات یک امر تکلیفی است و این مهم باید بدون طرفداری از گروه خاصی به بهترین شکل انجام شود.

«غلامعلی محمودی» افزود: برگزاری انتخابات سالم موجب افزایش امید در مردم و یاس دشمن نظام می‌شود.

وی تاکید کرد: از زمانیکه پرونده انتخابات دوره گذشته بسته شد، هیات نظارت برای برگزاری انتخابات آتی آماده است.
خمین در نوار جنوبی استان مرکزی واقع است و در این شهرستان با جمعیت ۱۰۵ هزار نفری، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی وجود دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.