هدفگذاری توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی ماه رمضان در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در عید نوروز و ماه مبارک رمضان در این استان هدفگذاری شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» روز یکشنبه در نشست قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) استان مرکزی، افزود: ارزش هر بسته معیشتی ۱۰ میلیون ریال است و این بسته‌ها به صورت محله‌ای و در قالب قرارگاه‌های محله اسلامی در سطح استان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: بیش از چهارهزار بسته معیشتی نیز به مناسبت اعیاد شعبانیه در سطح استان مرکزی توزیع شد که با توزیع این بسته‌ها تاکنون، بیش از ۶۲۲ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شده و ادامه نهضت کمک مومنانه سال آینده در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یادآور شد: نهضت کمک‌های مومنانه در مدت سه سال گذشته به برکت هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، از جمله مهمترین اقدامات سپاه و بسیج است و در طول شیوع ویروس کرونا در کشور، روز به روز این طرح تکمیل‌تر شد.

سردار کریمی گفت: بیش از ۵۰ عنوان خدمت در نهضت کمک مومنانه در نظر گرفته شد و به برکت بسیج عمومی که در این طرح اتفاق افتاد، بسیاری از مشکلات مردم، خانواده‌ها و اقشار مختلف جامعه رفع شد.

وی اظهار داشت: توزیع بسته‌های کمک مومنانه یکی از برنامه‌های این نهضت خداپسندانه است که سپاه و بسیج در قالب قرارگاهی واحد با دبیری بسیج سازندگی در مناسبت‌های مختلف با اجرای رزمایش‌های مختلف، این امر را انجام می‌دهد.

استان مرکزی با یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۱۲ شهرستان است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.